APA NOVA BUCURESTI vine in sprijinul cetatenilor si deschide noul "Centru Relatii Clienti"
(auxiliare)

APA NOVA BUCURESTI vine in sprijinul cetatenilor si deschide noul "Centru Relatii Clienti"

C.I.P.
12 oct 2017

Apa Nova Bucuresti (ANB) deschide, incepand cu data de 16.10.2017, noul sau "Centru Relatii Clienti". Situat intr-un spatiu modern, atat prin facilitatile oferite, cat si prin design, aflat pe strada Dinu Vintila nr. 11, (cladirea Euro Tower, parter) acesta va include atat serviciul de casierie, cat si pe cel de servire clienti si va functiona de luni pana vineri intre orele 7.30 si 19.30.

Dotat cu cele mai noi facilitati digitale in materie de servire clienti si dezvoltat dupa conceptul “one stop shop”, noul centru va face posibila reducerea la jumatate a timpilor de asteptare si de raspuns la solicitarile tuturor persoanelor care le va trece pragul.

Referindu-se la aceasta lansare, Madalin Jorj Mihailovici, Director General Apa Nova Bucuresti, a declarat: ”Noul "Centru Relatii Clienti" al Apa Nova Bucuresti devine interfata cheie intre companie si clientii nostri, iar prin cresterea standardelor de calitate, introduse cu aceasta ocazie, ne dorim cresterea gradului de confort, siguranta si satisfactie a tuturor clientilor ANB, existenti si potentiali.”

Structurat pe 5 zone distincte – "Receptie", "Casierie", "Consultanta", "Contractare" si "Zona de intalnire"" – noul Centru Relatii Clienti ANB va oferi, de asemenea, posibilitatea reducerii timpului de interventie al echipelor tehnice: de la 24 ore la 6 ore (de la vizita clientului) si a timpului de incheiere a contractelor de la 3 zile la 30 de minute, daca documentatia depusa este completa. De asemenea, timpul de prelevare a probelor de apa din alte surse, pentru analiza calitatii se reduce cu 24 ore.

Dincolo de siguranta la riscuri de seism si incendii, oferita de cladirea ce gazduieste centrul si de confortul clientilor si al salariatilor ANB, mutarea intr-un sediu modern a venit si ca urmare a dorintei clientilor, afirma oficialul ANB. “Studiile si cercetarile de piata, dezvoltate in ultima perioada de catre companie, au aratat dorinta clientilor de a regasi in furnizorul lor de servicii de apa, o companie moderna, inovativa si cat mai prietenoasa in relatia cu ei. Prin aceasta lansare, astazi, noi practic am facut inca un pas in intampinarea dorintelor si solicitarilor clientilor nostri,” a incheiat Mihailovici.

Odata cu lansarea noului Centru Relatii Clienti, vechea locatie a casieriei din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi inchisa, toti clientii si potentialii clienti ai Apa Nova Bucuresti, fiind invitati si asteptati la noua locatie.

Apa Nova Bucuresti, filiala Veolia, este din 2000, pentru o durata de 25 de ani, concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare din Bucuresti.

Apa Nova Bucuresti are ca principal obiect de activitate gestionarea resurselor de apa, tratarea si distributia apei catre consumatori, evacuarea apelor uzate si a apelor meteorice de pe teritoriul Municipiului Bucuresti.

Madalin Jorj Mihailovici - Director General Apa Nova Bucuresti

viewscnt

Urmareste-ne pe Facebook