Cel mai mare dealer Volvo din Romania investeste peste 1 milion de euro in show-room-ul de la Otopeni
Auto

Cel mai mare dealer Volvo din Romania investeste peste 1 milion de euro in show-room-ul de la Otopeni

V.P.
25 ian 2018

Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din Romania, estimeaza vanzari de aproximativ 400 de unitati in acest an in show-room-ul de la Otopeni, cu 11% in crestere fata de anul trecut, SUV-urile fiind cele mai cautate masini, a declarat pentru News.ro Alexandru Florescu, director general al dealer-ului. Primus Auto a inaugurat saptamana aceasta un concept de showroom & service in urma unei investitii de peste 1 milion de euro.

Primus Auto asigura peste 60% din vanzarile Volvo la nivelul tarii.

”Ideea noului spatiu se bazeaza pe doua concepte inovatoare, Volvo Personal Service (VPS) si Volvo Retail Experience (VRE), in care s-a investit peste un million de euro. Anul trecut am vandut 360 de unitati in tara, iar anul acesta ne propunem in jur de 400 de masini. Cresterea vanzarilor Volvo in piata locala se va datora si noului dealer care ne va completa potentialul de preluare a pietei.  Este un dealer nou al grupului de firme din care facem parte, Euro Inter Trade”, a declarat pentru News.ro Alexandru Florescu, director general al Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din Romania.

Citeste si: Ferrari vrea sa intre pe piata masinilor electrice

El afirma ca peste 50% din masini sunt vandute prin leasing, iar pretul mediu al unui model Volvo depaseste 40.000 euro fara TVA.

”Romanii cumpara tot mai multe masini, de la un an la altul. insa ponderea masinilor vechi, poluante, este foarte mare, din pacate. Dar si numarul masinilor noi vandute a crescut", subliniaza directorul general Alex Florescu.

Florescu afirma ca strategia producatorului contribuie cel mai mult la majorarea incasarilor.

”Cresterea vanzarilor se datoreaza si faptului ca producatorul isi diversifica produsele din ce in ce mai frecvent si ataca piata cu produse noi. in plus, si consumul a crescut in Romania”, a mentionat el.

De asemenea, reprezentantul Primus Auto subliniaza ca cele mai cautate masini sunt SUV-urile.

”XC60 este cel mai apreciat Volvo, este in topul vanzarilor. Pe locul doi este XC90, un alt SUV, iar pe locul trei este un model care nu e SUV, e V40, dar estimam ca pe locul doi-trei in acest an va urca XC40. in general, pretul mediu de vanzare al unui Volvo este in jur de 40.000 euro fara TVA. Segmentul premium este un segment in care lumea continua sa investeasca”, a precizat Alexandru Florescu.

”Achizitiile se fac in general cu finantare leasing, contractele fiind pe trei sau patru ani. Producatorul vine des cu solutii de face-lift (de modificare a design-ului, n.r.). Volvo are astfel de modificari o data la doi ani”, a precizat Alexandru Florescu.

Odata ajuns la showroom, clientul se bucura de o experienta completa, sub doua concepte unice, Volvo Personal Service (VPS) si Volvo Retail Experience (VRE), adauga Florescu.

„Volvo este mai mult decat un producator auto, este un brand care graviteaza in jurul oamenilor si al nevoilor lor. intr-o societate in care asteptarile clientilor sunt in continua schimbare, iar necesitatea de eficientizare este tot mai mare, Volvo reuseste sa se mentina printre principalii jucatori pe piata auto si sa raspunda cerintelor tot mai mari cu servicii pe masura. Noua abordare Volvo are rolul de a usura viata clientului si de a transforma o obisnuita revizie, spre exemplu, intr-o experienta cu totul aparte. Respectam timpul pretios al clientului, de aceea VPS si VRE inseamna de fapt servicii personalizate, rapide si eficiente”, a mai spus Alexandru Florescu.

Potrivit celui mai recent studiu intreprins de producatorul suedez pe un esantion de 1 milion de clienti, relatia, timpul si solutionarea problemei sunt principalii factori care influenteaza nivelul de satisfactie. in acest context, Volvo Cars vine cu o abordare inovatoare si eficienta in materie de service auto si aduce un plus de valoare la nivel de experienta si satisfactie pentru clientii Volvo.

Pentru eficientizarea timpului, fiecarui client ii este alocata o echipa de service, majoritatea lucrarilor de mentenanta fiind gata in doar o ora. Echipa dedicata preia responsabilitatea intregului proces de service, de la receptia masinii pana la inmanarea cheilor odata ce sunt finalizate lucrarile de service.

Pe durata reparatiilor, clientul se poate relaxa in showroom, intr-un spatiu primitor si confortabil, special conceput pe ideea de living room scandinav, evitand astfel drumurile suplimentare. in plus, clientul se bucura si de flexibilitate in stabilirea programarii si isi poate alege ora de check-in in service in functie de programul sau.

Citeste si: Ce masina si-a ales Arnold Schwarzenegger de la Salonul auto de la Detroit! Bolidul de lux este unic

Un alt element de noutate, unic pe piata de profil, este pastrarea aceluiasi tehnician pentru fiecare client in vederea viitoarelor reparatii. Clientul va intra in posesia cartii de vizita a tehnicianului alocat si il va putea contacta ori de cate ori va fi necesar, asigurand in acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service si construirea unei relatii cu cel care are grija de automobil.

Cat timp sunt efectuate reparatiile, clientul se poate relaxa in zona de lounge, un spatiu inspirat din stilul si cultura suedeza.

Noul showroom este creat sub conceptul de living room scandinav, in stil minimalist si este caracterizat de un mix de materiale naturale si mobilier de calitate. intr-o atmosfera calda si confortabila, clientul se bucura de „Fika”, traditionala pauza de cafea suedeza, in timp ce lucreaza sau discuta cu reprezentantii Volvo. Zona este dotata cu un bar in stil bistro, dar si cu o zona de joaca pentru copii.

Autoturismele Volvo sunt prezente pe piata din anul 1927. Volvo a vandut 571.577 de autoturisme la nivel mondial, in 2017, in aproximativ 100 de tari.

In Romania, autoturismele Volvo sunt distribuite de compania EIT Sucursala Forum Auto, companie cu aproape 20 de ani de activitate pe piata locala.
 

viewscnt
TAGURI: volvo

Urmareste-ne pe Facebook