Imaginile dezastrului de la CFR! Calatorii au platit 90 de lei pe un bilet ca sa stea in picioare 7 ore
Actual

Imaginile dezastrului de la CFR! Calatorii au platit 90 de lei pe un bilet ca sa stea in picioare 7 ore

V.P.
13 feb 2018

Imaginile dezastrului de la CFR sunt filmate in acceleratul Bucuresti-Iasi, burdusit de calatori. Revoltator e ca dupa ce au platit cate 90 de lei pe un bilet, bietii oameni au stat 7 ore fie in picioare, fie pe jos, intre spatiile dintre vagoane.

"Era biletul de avion 100 de lei, dar cand il pierzi trebuie sa apelezi la CFR, dar uite ce servicii iti ofera"


"Tren de cursa lunga si am mers ca sarmalele. Am acceptat sa imi iau in picioare ca trebuia sa ajung la Iasi, sa tin un curs. Ideea este ca studentii au gratuitate, au stat jos. Am incercat sa stau la clasa 1... mi-a cerut suprataxa. Da, dar sunt goale locurile. Nu au fost de acord."

"Am mai dat si 30 de lei pe bilet. De ce nu ai dat 50 de lei, sa stai la calsa I. Ia, uite! Avem pretentii acum sa avem si bani. Pai, nu stiu."

"Sa suplimenteze locurile... Au fost oameni in picioare? Da, au fost. Multi? Da"

Scenele se repeta in orice tren, se plang calatorii. (20.44) Iata cata aglomeratie a fost, in aceasta dupa amiaza si in cele doua vagoane care au plecat din Gara de Nord spre Craiova. La sfarsit de saptamana, insa, e jale. Problema supraaglomerarii s-a intensificat o data cu acordarea gratuitatilor pentru elevi si studenti. Potrivit CFR, anul trecut, in fiecare zi, 1.900 de oameni au calatorit in picioare. Pe langa asta, cu totii au de indurat si mizeria din multe garnituri. In toalete, iti trebuie stomac de fier sa poti intra.       

"Cum miroase!"
"Ia, uite, in ce hal arata! Sapun. Asta e sapunul in trenul de calatori"

Cum investitii nu s-au mai facut de mai bine de un deceniu, responsabilii au gasit o solutie de compromis, care sa "carpeasca" lipsurile. Vor lua vagoane dintr-un loc si le vor muta in altul!

"Incepand cu luna martie, compania de cai ferate, anuleaza aproape 100 de curse, pe rute despre care spune ca nu sunt rentabile. Vorbim, in principal, despre trenuri de navetisti care fac legatura cu marile orase: Cluj, Iasi, Timisoara, Craiova, Brasov si, desigur, Bucuresti. Aici, potrivit CFR Calatori, se vand in medie, 10 bilete la un tren"

Si asta nu pentru ca n-ar fi calatori. Vina cade pe toti cei care s-au perindat la sefia companiei si care n-au fost capabili inca sa puna capat calatoriei cu nasul. Nu mai e un secret pentru nimeni ca pe rutele de navestisti putini sunt cei care isi cumpara bilete.

LUCIAN SOVA, MINISTRUL TRANSPORTURILOR: "Am organizat supracontroale pentru a vedea exact daca exista flux de calatori si, eventual, neplatitori."
"Deci, oamenii care pe unele trenuri sunt in volum de 0.42 calatori pe tren, citez, nu ar fi prea multi. Astept sa vad cat de multi sunt, reflectat in abonamente si bilete"

Domnul face parte din garda celor care au promis recent 250 de km de cale ferata. Sindicalistii spun, insa, ca in ultimii ani, absolut toti cei care au fost pe la transporturi au sabotat sistemul feroviar, in loc sa il ajute sa infloreasca.

ION POPESCU - LIDERUL SINDICATULUI MERIDIAN -"Trebuie investit, investit si iar investit in vagoane moderne si pastrata infrastructura. Cea mai mare bomba e sa strici infrastructura de cale ferata"

"Sa nu vorbesc in poezii... Glasul rotilor de tren... Dumneavoastra sunteti tanar, dar noua ne-a mangaiat urechile. Si degeaba le-au mangaiat atatia ani, ca uite unde s-a ajuns. In loc sa mergem spre bine, mergem spre rau."

Iar dovada nepasarii ti se arata inca din Gara de Nord, una dintre principalele porti de intrare in capitala. Scaunele sunt rupte, iar in jur domneste rugina.

In timp ce toate tarile au investit milioane de euro in infrastructura feroviara, la noi, Dumnezeu cu mila. Din 2004 pana in 2017, pe la ministerul Transporturilor au trecut nu mai putin de 15 demnitari. Fiecare a promis si... a plecat. Caile Ferate au ajuns in pragul falimentului.

viewscnt
TAGURI: cfr

Urmareste-ne pe Facebook