In mod normal, semnalizarea barierelor pe timpul noptii ar trebui sa fie facuta cu ajutorul unei lampi cu petrol. Insa pentru ca linia de cale ferata si infrastructura acesteia nu se afla sub administratia CFR, angajatul companiei private in grija careia se afla portiunea respectiva a recurs la o metoda improvizata.

Citeste si: I-au smuls copilul din brate si l-au vandut strainilor. Cu ultimele puteri, Livia incearca cu disperare sa isi gaseasca fiica

„Bariera Sacalaz … angajatul companiei care administreaza tocmai a aprins lumanarea pe bariera! Pe bune! In 2017!!! Halucinant!”, a scris Ovidiu Moldovan pe pagina sa de Facebook, unde a postat o imagine cu bariera.

Citeste si: Durere in partea dreapta a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Patrick, atac dur la adresa lui Giuly: "Aruncă bomba și după fuge, normal că iau foc". Robert nu a mai suportat și a intervenit- wowbiz.ro

„Conform instructiunilor CFR, iluminarea felinarelor barierelor pe timpul noptii se face cu lampa de petrol. Bariera aceea este in administrarea SC RC CF Trans SRL Brasov, fiind sectiune ne interoperabila inchiriata de la Regionala CF Timisoara”, a precizat seful Regionalei CFR Timisoara, Alexandru Simu.

Sursa: tion.ro
 


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si