Aproape 2 milioane de telespectatori, cu ochii pe serialul „Fiica Ambasadorului”. Kanal D, lider de audiență la nivelul întregii țări
Serialul „Fiica Ambasadorului” cucerește inimile românilor, episodul difuzat aseară a adunat în fața micilor ecrane aproape două milioane de fani ai producției, poziționând Kanal D, în Prime Time, pe primul loc în topul televiziunilor din România, la nivelul publicului din întreagă țară.

Aproape 2 milioane de telespectatori, cu ochii pe serialul „Fiica Ambasadorului”. Kanal D, lider de audiență la nivelul întregii țări
Stația a înregistrat aseară 9,5% rating și 21,2% cota de piață, pe targetul Național, conform Kantar Media România, minutul de aur, atins la 22:14, adunând în fața micului ecran, la Kanal D, aproape 2 milioane de telespectatori (1. 928.000).
Episodul de aseară al serialului „Fiica Ambasadorului” a fost urmărit aseară de o medie de peste 1.6
Citeste si: Copilul minune din „Fiica Ambasadorului”
Citeste si: Cât valorează tichetele sociale de Paște 2023! Unde se depun cererile și câți bani se dau- kanald.ro
Citeste si: Ce a aflat Viorel Lis despre Oana? Nu a bănuit nici măcar o secundă că se întâmpla asta- wowbiz.ro
Tot în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a înregistrat 7,3% rating și 17,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 3,8% rating și 11,9% cota de piață, pe targetul Comercial, situându-se astfel pe a doua poziție în topul
audiențelor.Nu pierdeți, în fiecare seară, de la 20:00, de luni până vineri, serialul fenomen „Fiica Ambasadorului”. Distribuție excepțională, intrigă bine articulată, poveștile de viață în care se regăsesc milioane de oameni sunt ingredientele care fac din această producție o experiență cu totul specială.