Cum ajută internetul o afacere de tip restaurant - catering

Lumea HoReCa este fascinantă și atrăgătoare pentru foarte mulți antreprenori, însă privind lucrurile cu atenție, se poate observa cât de mari sunt riscurile în acest domeniu de business.

marți 27 august 2019 , 15:01

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Durata de viață a unui restaurant este în medie destul de redusă, în condițiile în care cele mai multe astfel de unități nu pot face față cheltuielilor și ajung să se închidă chiar în primii ani de la înființare. Dinamica domeniului este extrem de mare, permanent se deschid și se închid restaurante. Chiar și în zonele stradale cu trafic intens (dar și în mall-uri), este ușor de observat cum apar mereu branduri noi... în timp ce altele vechi dispar. Concurența este acerbă și pentru a supraviețui într-un astfel de domeniu de afaceri ai nevoie de un plan de succes foarte bine implementat și de o politică de marketing extrem de eficientă.

Un restaurant trebuie să găsească echilibrul între cheltuieli și încasări, un echilibru extrem de fragil în unele cazuri. Cheltuielile sunt foarte mari, uneori chiar cresc de la o lună la alta din motive independente de business (creștere chirii, scumpire materii prime, creștere cheltuieli cu angajații, noi taxe etc.), astfel că nivelul de vânzări trebuie să fie unul foarte satisfăcător.

Iată un element de maximă importanță în lumea actuală a restaurantelor: utilizarea la maximum a resurselor din mediul online. De ce? Simplu, acolo sunt clienții. Și chiar dacă aceștia vor consuma fizic în restaurant, se vor informa de pe internet și vor lua decizii online. Contează astfel prezența în social media, postarea de cât mai multe fotografii pe Instagram și Facebook, stimularea distribuirilor postărilor de către utilizatori oarecare, existența unor recenzii favorabile pe Google și Facebook...

De asemenea, ideal este să existe și un website dedicat, o investiție minimă care poate aduce multe avantaje ulterioare. Află aici cât de puțin costă găzduirea web, vezi online și despre domenii, design web și programare. Totul este simplu și rapid, dar cu efecte pe termen nelimitat. Promovând corect website-ul, vei crește numărul de clienți, vei înregistra mai ușor rezervări. De asemenea, poți atrage și clienți care vor petreceri personale sau evenimente corporate în restaurant.

Nu în ultimul rând, poți accelera pe partea de catering, livrări la domiciliu - un domeniu efervescent acum în marile orașe. Oamenii ocupați, dinamici, activi, caută mereu soluții simple și de încredere, vor să meargă la sigur și chiar și atunci când își doresc să experimenteze, caută informații online pentru a nu fi dezamăgiți. Timpul tuturor este valoros, trebuie să înțelegi acest lucru despre clienții tăi, în calitate de antreprenor / manager. Pentru a avea un restaurant de succes, trebuie să fii mereu în întâmpinarea clienților, să le înțelegi nu doar preferințele în domeniul culinar, ci și preferințele de zi cu zi.

O afacere de tip restaurant - catering poate deveni una de succes, cu vânzări atât generate offline, cât și online. Poți face strategii pentru diverse segmente de public și poți să crești substanțial încasările grație utilizării resurselor generate de internet. Totul este să acționezi puternic în această zonă, un restaurant modern nu poate funcționa astăzi fără... conexiune la mediul online.

Clipul zilei pe STIRILEKANALD.RO:
Te-ar putea interesa si