O țară întreagă a fost șocată de crima din Mangalia și de destinul tragic al Alinei, o fată de doar 18 ani din Vaslui. Ea a fost omorâtă chiar de prietena ei cea mai bună cu care împărțea o cameră de hotel din Saturn. Cele două erau plecate la mare pentru a munci ca și cameriste.

Potrivit informațiilor transmise de familia Alinei, dar și de apropiații acesteia, Casian nu ar fi fost împreună cu tânăra ucisă.

Fetele primeau potrivit unor surse 3200 de lei net fiecare. După conflictul dintre cele două tinere, Loredana, și ea o tânără de 18 ani ar fi băgat-o într-un geamantan pe Alina, a dus-o în parc cu un taxi, iar apoi a pus-o sub o bancă. În fața procurorilor, Loredana și-a recunoscut fapta, iar din arest i-a transmis mamei sale că-i pare rău pentru ce a făcut.

Casian, cel care susține că era prietenul apropiat al Alinei și care era plecat în momentul în care a aflat de crimă în Luxemburg să muncească, s-a întors într-un suflet în România pentru a o vedea pe fată. Îndurerat, Casian Mihalcea a povestit în exclusivitate pentru stirilekanald.ro cum a cunoscut-o pe Alina, dar și ce i-a povestit aceasta despre Loredana, cea care o traumatiza în camera de hotel de câteva zile bune înainte de tragedie.

Familia Alinei este devastată de durere, iar astăzi o conduc pe tânăra omorâtă de cea mai bună prietenă într-o cameră de hotel din Saturn pe ultimul drum. Fostul iubit al Alinei a venit de la Luxemburg pentru a o vedea pentru ultima dată.

Citește și: EXCLUSIV- Alina Ciobanu, tânăra omorâtă în Mangalia, copilul de suflet al afaceristului Ionel Sandu: ”Era un copil modest, pe lângă cei 700 de lei pe care îi dădeam lunar, îi mai dădeam încă 300 de lei”

”Știam destul de bine despre ea, problema este că eu în anul 2019, tatăl meu a fost dascăl la trei parohii, printre care și parohia ude locuia Alina cu mătușa ei, doamna Lenuța.

Iar eu am început lucrările la biserica Cosmești în anul 2019, iar exact când pictam bolta la biserică a venit Alina la mine cu o sticlă cu apă și îmi spusese pe nume. De atunci au avansat lucrurile, mă vedeam cu ea numai la biserică și am plecat în Germania, ea învăța la liceu, stătea la cămin cu două fete. Țineam legătura cu ea, când eram în țară ieșeam în fiecare zi cu ea. Anul trecut, în data de 1 octombrie, noaptea am avut un accident foarte urât pe autostradă, iar timp de trei luni nu am mai vorbit cu ea pentru că am avut un hematom destul de urât la cap, iar eu nu mai conștientizam ce vorbesc”, a povestit Casian Mihalcea.

Casian Mihalcea - fostul iubit al Alinei

[Sursa foto: Arhiva stirilekanald.ro]

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Îngropat de viu, un bărbat a fost salvat ca prin minune după 4 zile de stat sub pământ- wowbiz.ro

”Când am venit acasă în luna ianuarie, am stat o săptămână, m-am văzut cu ea din nou, ne-am împăcat înapoi, iar eu am plecat în Germania. Am ținut legătura, iar în aprilie am venit iar acasă și cam asta a fost. Pe 15 mai am plecat în Luxemburg și eu am insistat, știa ce fel de persoană responsabilă sunt, că am grijă de ea și că o iubesc să meargă cu mine acolo.

Și ea mi-a zis că nu vrea să meargă că merge cu prietena ei la mare. Prima dată mie mi-a zis că se duce la Mamaia, dar după s-a dus în Mangalia. Totul era frumos între noi, până când acum cred că vreo două săptămâni când am început să primesc apeluri de la ea, când vorbeam cu ea avea ochii umflați că plângea foarte des și o întrebam ce se întâmplă de ce plânge, și ea spunea că are niște probleme. Și am întrebat-o dacă sunt probleme de familie, dacă sunt probleme cu banii și a spus ”Vreau să îți spun, dar mi-e frică pentru că eu știu că tu ești impunător și o să-i trimiți mesaj”. Și am întrebat-o ”cui să-i trimit mesaj?”, a mai povestit tânărul.

Alina a povestit despre ce îi făcea prietena ei, Loredana

Acesta spune vorbeau foarte des și într-o zi chiar l-a sunat insistent să-i spună că Loredana o trage de păr și o înjură. Mai mult, el și-a dat seama că Alina se apropiase de băiatul din Republica Moldova, după ce Alina a participat la ziua lui de naștere. Cu toate astea, ea nega că ar avea o relație cu el.

Citește și: „O așteptam acasă să vină”, spune mama Alinei. Tânara ucisă în Mangalia va fi condusă pe ultimul drum acasă, în județul Vaslui, îmbrăcată în rochie de mireasă- VIDEO

”Am aflat și eu zilele astea că ea era cu altcineva. Noi vorbeam des, ea își dedica tot timpul mie și mi-a spus într-o zi că se duce la ziua unui prieten din Republica Moldova și i-am spus că bine a făcut. Eu niciodată nu am fost tipul de om care să spună că e gelos. Am văzut o poză pe care a făcut-o la ziua acelui băiat. Acelea cât de cât au fost ok pentru că am înțeles relația de prietenie fată-băiat, dar la mare, am văzut o poză postată cum că se țineau amândoi de mână. Și i-am spus ”ce are el și nu am eu?”. Și a spus că nimic...a șters poza. Într-o zi, eram agățat la etajul 23 lucram, și îmi bâzâia telefonul foarte tare, și când mă uit, primesc 10 apeluri. M-am învoit și i-am zis managerului că am o problemă. Și am suna-o și mi-a spus că ”Este aici o fată, Loredana care tot îmi trântește, mă trage de păr, îmi scoate telefonul de la încărcat, scrie mesaje pe telefonul meu, când vorbesc la telefon face gălăgie, înjură”. Eu nu știu...sunt șocat”,  a explicat Casian.

Alina Elena Ciobanu - tânăra găsită moartă sub bancă

[Sursa foto: Alina Elena - Facebook]

Când am aflat, era vreo 11 noaptea, și am văzut o știre cu o fată din Vaslui a murit la mare...și nici prin cap nu mi-a trecut vreodată că se poate întâmpla așa ceva în viața mea. Când am primit apel de la niște fete de aici din Vaslui și mi-au spus că e Alina, credeți-mă că am scăpat telefonul jos din mână și am început să plâng. Și am zis opresc munca, am sunat șeful iar a doua zi am decolat de la Luxemburg și am plecat acasă în România, a povestit Casian.

”Când am ajuns la ea, la priveghi am primit mesaje „vezi că ea era cu un băiat din Moldova”, iar eu nu am crezut. Nici nu l-am întrebat pentru că eu vreau să am respect pentru liniștea ei. Toată lumea din Vaslui și din împrejurimi mă știu când eu mă întâlneam cu ei în oraș, Alina era în dreapta mea în mașină. La priveghi toată lumea voia să-l ia la rost pe băiatul din Moldova. Alina era o fată pe care nu cred că o să mai găsesc vreodată. Mi-am cumpărat mie o verighetă, ei o verighetă, un lănțișor și o pereche de cercei, toate de aur. Ea spunea că vrea să facă școală, facultatea, voia să dea la Academia de Poliție, să se facă polițistă, iar eu o susțineam mereu cu ce aveam și cu cât puteam”,  a mai spus fostul iubit al Alinei.

Banca din parcul din Mangalia unde trupul Alinei a fost lăsat.

[Sursa foto: Andrei Chiriac - Facebook]

Citeste si: Andreea Tonciu, dezvăluiri neașteptate despre mama sa! Ce pedepse primea diva când era mică: „Nu îmi mai dădea ghiozdanul să mă duc la școală. Mă trimitea cu punga.”- kfetele.ro

Citeste si: "M-am trezit chemată la criminalistică, înțelegeți ce spun?". Claudia Pătrășcanu reacționează după ce fosta ei soacră a dat-o din nou în judecată- radioimpuls.ro

Pe 10 august, apropiații Alinei au condus-o pe tânără pe ultimul drum îmbrăcată în rochie de mireasă.

"Într-un moment de furie, întrucât Alina îmi răspundea evaziv, am început să tremur. Inițial, am ezitat, însă după aceea am înjunghiat-o. Menționez că Alina nu dormea, însă stătea cu ochii închiși și fața la perete. Nu am vrut să o omor, însă am avut un moment în care m-am pierdut cu firea ”, a spus Loredana în timpul audierilor potrivit Antena 3 CNN.

”Pentru cursă i-am dat taximetristului 200 de lei, deși valoarea cursei era de 20 de lei. Am mai stat câteva minute, m-am uitat în jur să văd dacă sunt camere de filmat sau persoane care m-ar putea vedea și întrucât nu era nimeni, m-am apropiat de prima bancă și am abandonat trupul Elenei sub această bancă. Am încercat să o pun pe bancă, dar era grea și nu am putut. Am luat valiza cu mine și am plecat la hotelul unde eram cazată”, a mai adăugat agresoarea.

”Îi mulțumesc lui Dumnezeu că nu m-a omorât și pe mine”

Pe imaginile surprinse pe camerele de supraveghere din parc, se văd doi tineri care au găsit cadavrul Alinei în parc înainte de a trece pe acolo pescarul. Ei au sunat imediat la 112. Acum, și taximetristul care a cărat bagajul cu trupul fetei este șocat și vrea să se lase de această meserie.

[Sursa foto: Arhiva stirilekanald.ro]

”Sunt traumatizat rău de tot, mă doare capul. Sunt terminat! Îi mulțumesc lui Dumnezeu că nu m-a omorât și pe mine. Sunt într-o stare naşpa, vreau să renunț la taxi.  Era grea, chiar am întrebat-o "ce ai în valiză?" și mi-a zis că are haine și rechizite. Eu am zis că nu pot să bag că mă doare mijlocul, dacă poți să îl bagi, bagă-l, dacă nu, hai că eu plec, că mai am curse de făcut. Și venea un băiat, cred că erau prieteni, nu știu cine era. Am fost la gară, a vrut să scoată bani de la gară și mi-a zis "nu poți să mă duci la Vaslui? Nu te duc la Vaslui pentru că sunt foarte obosit. Sunt 300 și ceva de kilometri până acolo, mai fac o cursă, două și ma duc spre casă. Te las la gară și te duci cu trenul și o să te coste mai puțin. Cursa de Vaslui te costă în jur de 15-16 milioane. Și a zis: "nu, lasă-mă în parc"”, a spus taximetristul pentru Antena 3 CNN.

Loredana Atănăsoaie, criminala din Mangalia, a fost dusă joi, 17 august, la Institutul de Medicină Legală și urmează ca vineri să fie supusă unei expertize psihiatrice. Anchetatorii care se ocupă de acest caz le-au cerut legiștilor un raport care să arate dacă Loredana a avut discernământ când a ucis-o pe Alina Ciobanu.