
1 din 3 | Cristi Movilă - Președintele Asociației Române a Magazinelor Online

2 din 3 | Cei mai mulți români aleg să cumpere online de Black Friday.

3 din 3 | Marii retaileri s-au pregătit temeinic pentru perioada reducerilor din an.
Cele mai multe magazine din țară au dat deja startul reducerilor de Black Friday 2023. Președintele Asociației Române a Magazinelor Online explică la ce trebuie să fie atenți clienții atunci când fac cumpărături.
Cei mai mulți români s-au pregătit de luni întregi pentru zilele de reduceri. Unii s-au trezit de dimineață pentru a comanda produsele puse în coș deja, fie au început să compare prețurile de pe site-uri în speranța că vor face achiziții inteligente.
Trucuri pentru a economisi bani de Black Friday
Președintele Asociației Române a Magazinelor Online, Cristi Movilă a vorbit în exclusivitate pentru stirilekanald.ro
”Retailerii au început pregătirile încă din primăvară, mai exact au avut loc negocieri cu furnizorii, negocieri cu transportatorii, verticalele atacate și așa mai departe. Ce rămâne de făcut acum, în ultimele zile înainte de eveniment este să pună la punct campaniile de marketing și ”să dea sfoară în țară”.
Cei mai mulți români aleg să cumpere online de Black Friday.
Industria de comerț electronic din România, creșteri impresionante
Acesta a făcut precizări în ceea ce privește magazinul ales de clienți de Black Friday, întrucât foarte mulți profită de valul de reduceri și creează pagini false.
Totodată, ca și sfat, Cristi Movilă spune că o comparare a prețurilor înainte de Vinerea Neagră ar fi esențială.”Ca de obicei, în primul rând clienții trebuie să fie atenți de unde cumpără, să fie un magazin cunoscut, securizat. În al doilea rând, ei trebuie să fie atenți și la datele preconizate de livrare și, de ce nu, să compare prețurile cu alte oferte din piață și chiar dinainte de Black Friday.
Marii retaileri s-au pregătit temeinic pentru perioada reducerilor din an.
”De asemenea, plasarea produselor dorite în coșul de cumpărături înainte de începerea Black Friday este, de asemenea, ceva obișnuit deja, astfel încât atunci când se dă startul ”sărbătorii reducerilor” să
Potrivit PayU GPO România, piața locală de e-commerce își va menține ritmul de creștere înregistrat în anul 2022 și se va apropia de 9,76 miliarde de euro în 2023 fiind susținută puternic de perioada următoare din an.
În anul 2024, piața va ajunge în mod sigur la 10 miliarde de euro.