Kanal D, lider absolut de audiență cu Știrile Kanal D de la ora 12:00

Kanal D, lider absolut de audiență cu Știrile Kanal D de la ora 12:00. Programul informativ a înregistrat o cotă de piață de peste 26%, în rândul publicului Comercial

Luni, 17 mai, Kanal D a fost lider absolut de audiență, pe toate segmentele de public, cu Știrile Kanal D, ediția de prânz, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

În intervalul orar 12:00 – 13:00, grupajul informativ Kanal D, prezentat de Ilinca Obădescu, a fost prima opțiune a telespectatorilor, poziționand stația TV pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate targeturile monitorizate.

Citeste si: Theodor Stolojan, în această seară, la “40 de întrebări cu Denise Rifai”. Fostul Premier al Romaniei va oferi detalii despre averea sa personala, decizii politice si viata privata

Ieri, pe durata difuzarii buletinului informativ, Kanal D a înregistrat un rating de  2,3% și 26,2% cotă de piață, în rândul publicului comercial, 2,3% rating și 17,0% cotă de piață, la nivelul întregii tări, iar în rândul publicului de la orașe, stația TV a acumulat un rating de 2,0% și 15,5% cotă de piață.

Citeste si: Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”. Peste 2 milioane de telespectatori, cu ochii pe editia de aseara a reality-ului fenomen

O medie de 402.000 telespectatori din întreaga țară au urmărit ieri Kanal D, în fiecare minut al difuzării buletinului informativ prezentat de Ilinca Obădescu. Minutul de aur, atins la 12:59, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de milion (529.000)

de telespectatori.


Autor

Are o experiență de peste 20 de ani în presa scrisă, online și TV, cu specializare în domeniile economic, politic și relații internaționale.

A ocupat de-a lungul timpului poziții de redactor, editor sau editor coordonator în instituții media precum Revista 22, Cariere, Business Standard, Realitatea TV, Gandul. Face parte din echipa stirilekanald.ro din iulie 2020.

Absolvent de Filosofie și Jurnalism, cu masterat în Știintele comunicării, a dezvoltat o pasiune pentru domeniul resurselor umane. Colaborează de 12 ani cu HR Club pentru realizarea Manualului de bune practici în Managementul resurselor umane. În ultimii ani a derulat mai multe proiecte de ghost-writing, cu cărți publicate la edituri de prestigiu din România.

Îți Recomandăm Și...
Parteneri