Ligia Deca, declarații despre intrările separate în școli pentru profesori și elevi
Ministrul Educației, Ligia Deca, a oferit un răspuns Consiliului Național al Elevilor, care a cerut ca profesorii să nu mai aibă intrări separate în școli.
Ligia Deca a oferit un răspuns Consiliului Național al Elevilor, cu privire la intrările separate pentru elevi și profesori, afirmând faptul că fiecare unitate de învățământ va decide în funcție de particularitățile clădirilor.
Fiecare școală prevede regulamentul de acces
Ligia Deca a declarat faptul că în România, din punct de vedere al infrastructurii, există multe situații.
"Cred că în România, din punct de vedere al infrastructurii, avem foarte multe situaţii. Avem situaţii cu clădiri istorice care au una dintre intrări chiar pe trotuar şi trotuarul este destul de îngust şi se iese în stradă.
Avem şcoli unde există spaţii ample de intrare şi nu ar fi o problemă să se intre pe acelaşi flux.
De aceea eu sunt pentru ca fiecare şcoală să-şi prevadă regulamentul de acces, care sunt condiţiile pe care comunitatea le consideră a fi acceptabile",
Citește și: Bani pentru tinerii din România care fac cercetare. Cine poate primi 13.500 euro de la stat
Ligia Deca: ,,Nu cred că respectul pentru cadrul didactic se rezumă prin intrarea separată''
De asemenea, Ligia Deca a adăugat faptul că respectul pentru cadrul didactic nu se rezumă la o intrare separată.
Aceasta consideră faptul că educația este realizată prin dialog și presupune învățare reciprocă.Citește și: Salarii mai mari cu 50% pentru profesori. Anunțul ministrului Educației, Ligia Deca
"Nu cred că respectul pentru cadrul didactic se rezumă prin intrarea separată.
Cred că educaţia trebuie să fie despre dialog, despre învăţare reciprocă şi susţin faptul că fiecare şcoală, în funcţie de particularităţile constructive şi de siguranţă- că până la urmă şi planurile de evacuare, da, care se fac pentru situaţii de urgenţă, depind de infrastructură, de
Nu cred că această decizie se poate lua la centru, însă eu încurajez parteneriatul între cadre didactice şi elevi, care trebuie să fie bazat pe respect reciproc, nu pe ierarhie.
Este studentă în anul 3 la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. ”Pasiunea pentru jurnalism o am încă de mică, atunci când scriam în jurnale gânduri, idei și dorințe pe care le aveam. Pasiunea s-a menținut și peste ani, realizând că acest domeniu înseamnă multă cunoaștere. Diversitatea pe care o oferă jurnalismul mă face să mă regăsesc total, drept urmare am aplicat și pentru un job în domeniu”.
Îi place să descopăr mereu locuri noi și să cunoască oameni. Natura reprezintă pentru Alexandra locul în care se deconectează de fiecare data.
Cărțile de dezvoltare personală și psihologie au devenit o pasiune pentru ea: ”Părerea mea este că ne ajută în sfera autocunoașterii, cât și în relaționarea cu ceilalți”.
”Pe viitor sper să lucrez tot în presă și să ajung un jurnalist de success”.