Marina "Pluşica" intra la program de slăbit? Uite ce îi recomandă o fosta concurentă celebră de la Exatlon! "Să alerge cel puţin 30 de minute pe zi şi la ora 22.00 să se culce" EXCLUSIV!

Marina "Pluşica" intra la program de slăbit? Vezi ce ar trebui să facă să aibă corp de manechin până la vară!

Lili Lascar, vineri 01 martie 2019 , 16:41

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

 

Mariana Nenu este o femeie încercată de soartă, puternică şi ambiţioasă, care vrea să demonstreze că poate face lucruri măreţe şi la vârsta de 45 de ani.

Maratonista a arătat la Exatlon că are o voinţă de fier, e sufletistă şi ştie să le dea şi coechipierilor din efervescenţa, determinarea şi optimismul ei.

Ei bine, după eliminarea din competiţia fenomen, Mariana s-a înscris din nou la maratoane şi a alergat sute de kilometri, de cele mai multe ori în scopuri umanitare.

La bază femeia este instructor de fitness, iar de curând s-a hotărât să-i dea câteva sfaturi unei foste concurente extrem de populare din casa Puterea Dragostei. Sportiva o consideră foarte frumoasă pe Marina "Pluşica, dar e de părere că tânăra trebuie să slăbească puţin.

Marina "Pluşica" intră la program de slăbit? "Dacă vrea să fie cea mai bună variantă a ei până la vară"

Citeste si: Ce ar trebui să ştie neapărat pretendentele lui None? Uite ce riscă să păţească tânărul! Vezi cine face dezvăluirea! "Lipsă de direcţie şi nesiguranţă generală"

"Marina este o fată foarte frumoasă. Are o faţă angelică, ochi superbi, e păcat să nu slăbească puţin, mai ales că uşor-uşor, vine vara. Ea nu trebuie să dea jos multe kilograme, dar dacă vrea să fie cea mai bună variantă a ei până începe sezonul estival, eu îi sugerez să înceapă de acum exerciţiile şi să-şi facă un program sănătos de viaţă.

Din punctul meu de vedere, tânăra ar trebui să alerge cel puţin 30 de minute pe zi, apoi să facă nişte exerciţii pentru braţe, să le tonifice. Îi recomand flotări -poate să înceapă cu cinci şi apoi să crească uşor. Să facă şi exerciţii pentru triceps, apoi pentru zona abdominală. Să înceapă cu 30 de abdomene, trei serii...Pentru picioare să facă fandări în faţă şi în spate, fandări laterale...Alimentaţia este foarte importantă, la fel şi hidratarea. Nu în ultimul rând, la ora 22 să fie în pat şi să doarmă până la opt dimineaţa", a declarat Mariana de la Exatlon pentru WOWbiz.ro.

Clipul zilei pe KANALD.RO:
Te-ar putea interesa si