Sute de mii de romani au ales „Stirile Kanal D” ca prima sursa de informatie

Marti, 22 august, “Stirile Kanal D” de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita din noul platou lansat cu o seara in urma, conceput la cele mai inalte standard tehnice, a pozitionat postul TV pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe publicul Comercial. De asemenea, pe tronsonul orar in care au fost difuzat grupajul informativ de Stiri, Kanal D s-a clasat pe locul doi pe celelalte doua segmente de piata monitorizate, National si All Urban.

miercuri 23 august 2017 , 13:03

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 13,6% cota de piata, in randul publicului de la orase cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 1,7% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban.

O medie de peste 300.000 de romani au urmarit ieri “Stirile Kanal D” de pranz, in intervalul orar mai sus mentionat.

Target Comercial
18-49 Urban
Channels
Rtg%
Shr%
Rtg(000)
 
Kanal D
1,4
13,6
64
 
Pro TV
1,1
10,2
49
 
Romania TV
1,0
9,2
44
STIRILE KANAL D  12:00
Antena 1
0,9
8,8
42
12:00-13:00
Antena Stars
0,8
8,0
38
Source: Kantar Media Romania
 
 
 
 
Date: 22.08.2017
 
 
 
 
 
Target National
National
Channels
Rtg%
Shr%
Rtg(000)
 
Romania TV
1,8
11,3
324
 
Kanal D
1,7
11,0
314
 
Pro TV
1,7
10,4
299
STIRILE KANAL D  12:00
Antena 1
1,0
6,5
185
12:00-13:00
Antena Stars
0,8
5,0
144
Source: Kantar Media Romania
 
 
 
 
Date: 22.08.2017
 
 
 
 
 
Target All Urban
All Urban
Channels
Rtg%
Shr%
Rtg(000)
 
Romania TV
2,0
13,5
190
 
Kanal D
1,6
11,1
157
 
Pro TV
1,4
9,5
133
STIRILE KANAL D  12:00
Antena 1
0,9
6,2
88
12:00-13:00
Antena Stars
0,8
5,2
73
Source: Kantar Media Romania
 
 
 
 
Date: 22.08.2017
 
 

 


Abonează-te pe

Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si