“Teo Show”, lider de piaţă, pe toate segmentele de public monitorizate

Emisiunea Teo Show

Kanal D isi mentine pozitia fruntasa in topul televiziunilor din Romania, editia de marti a emisiunii “Teo Show” a plasat statia TV pe primul loc pe podiumul audientei, conform datelor furnizate de Kantar Media

Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost lider absolut de audienta, Kanal D s-a plasat pe primul loc, pe toate cele trei categorii de public monitorizate.

Ieri, 22 septembrie, in intervalul de difuzare 15:00 – 17:00, Kanal D a inregistrat 1,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,6% rating si 14,7% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

Editia de ieri a emisiunii “Teo Show” a fost urmarita de o medie de peste 464.0000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de maxima audienta, atins la 16:15, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 605.000 de fani ai emisiunii “Teo Show”.

Citeste si: „40 de intrebari cu Denise Rifai”, în curand, la Kanal D!

Citeste si: Kanal D, lider absolut de audiență cu emisiunile, “În căutarea adevărului” și “Teo show”, în intervalul 13:00-17:00

Citeste si: Denise Rifai, noua vedetă Kanal D! Primele imagini și declarații despre noua emisiune


Autor

Este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității București, şi deţine o experienţă de 14 ani în cadrul presei din România.

Şi-a început cariera în presa scrisă, iar ulterior a făcut tranziţia către mediul online, în special pe segmentul SEO.

În prezent, ocupă poziţia de SEO Specialist pentru stirilekanald.ro şi radioimpuls.ro, din cadrul trustului Dogan Media.

Este pasionată de lectură, schi, drumeţii montane, de pictură şi de tot ce înseamnă tehnologie.

Îți Recomandăm Și...
Parteneri