VIDEO | Pizza care nu îngrașă. Cum se prepară

Nu mancati pizza pentru ca sunteti la dieta?! Va dam o veste bună: nu trebuie sa renuntati la mancarea italiană deliciosă, ci doar să modificati reteta clasică. Inlocuiti blatul pufos cu unul din conopidă!

D.S., miercuri 26 iunie 2019 , 13:39

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Pizza este una dintre principalele restrictii alimentare in orice dieta. Daca vreti sa mancati sanatos trebuie in primul rand sa inlocuiti aluatul tradional cu un blat subtire. Vi-l propunem pe cel din conopida si faina de migdale.

Adaugati rosii, ardei, ciuperci, dovlecei, vinete si ceapa. Toate sunt ingrediente delicioase si sanatoase. Iar daca puneti si broccoli, masline si ruccola, pizza vegetariana devine un deliciu.

RETETA PIZZA

450 g conopida
2 oua
150 g faina integrala
5 g parmezan
2 linguri ulei de masline sau ulei de cocos
2 linguri de sos de rosii 1 lingurita oregano, legume asortate

Daca tineti neaparat sa contina si carne, optati pentru pui la gratar sau bucati de ton, ansoa. Veti obtine un preparat slab in calorii, dar satios in acelasi timp.

O pizza obisnuita are 600 - 800 de calorii in functie de ingredientele pe care le contine. In schimb, pizza cu blat din faina de migdale sau pizza cu blat din conopida are jumtatate din calorii, aproximativ 350.

Pretul unei pizza cu blat de conopida si faina de migdale variaza intre 20 si 28 de lei, in functie de gramaj. Daca preparati reteta acasa, nu veti sta in bucatarie mai mult de o jumatate de ora.

Clipul zilei pe STIRILEKANALD.RO:

Te-ar putea interesa si

}