Se apropie vara așa că afacerile de sezon trebuiesc pregătite din timp dacă vrei să ai parte de vânzările pe care ți le-ai propus. Și dacă tot vorbim de sezonul cald, atunci înseamnă că la mare căutare sunt produsele reci care ne răcoresc în zilele toride și însorite.
Alegerea unei vitrine frigorifice pentru o afacere de sezon și nu numai este indicat să fie făcută după analizarea amplă a pieței și a câtorva factori care te vor ajuta să economisești energie, să crești vânzările, dar cel mai important, să menții produsele în cele mai bune condiții de depozitare.
Verifică tehnologia pe care se axează răcirea în vitrină
Vitrinele frigorifice, indiferent de forma acestora, utilizează mai multe tipuri de tehnologie. Cele mai cunoscute sunt cele cu ventilare forțată și convecție naturală. E clar că nu poți să cunoști tot ce înseamnă tehnologii utilizate la aparatele de răcire, dar cu o mică căutare pe internet, vei descoperi că aceste două tipuri de tehnologii se folosesc pentru tipuri de produse diferite.
De exemplu, pentru o vitrina de inghetata vei avea nevoie de un model care se bazează pe răcirea cu ventilare forțată.
Citeste si: Roboții, sculptori desăvârșiți
De cealaltă parte, vitrinele care folosesc tehnologia de răcire cu convecție naturală sunt recomandate pentru produsele care necesită depozitare pe un termen mai lung de timp. Această tehnologie folosește un evaporator care forțează aerul cald să se ridice și difuzează aerul rece printre produsele de la interior. Avantajul este reprezentat de faptul că nu usură aerul și oferă condițiile optime de păstrare a alimentelor perisabile.
Alege un design special pentru expunerea produselor
Dincolo de funcționalitatea vitrinelor, este nevoie ca acestea să aibă și un design special conceput care permite expunerea în cele mai bune condiții a alimentelor către cumpărători. O vitrina de vin va expune mai ușor produsele și va ajuta la promovarea acestora dacă are niște rafturi de sticlă pentru o mai bunp vizualizare fără factorul tactil.
Citeste si: De veghe pe Marea Neagră
De asemenea pereții din oglindă, în partea din spatele vitrinei, pot face ca produsul să fie prezentat într-un mod mai interesant care va contribui la creșterea veniturilor. Factorul de promovare este cel mai important pentru vânzarea unui produs. De multe ori alegem produsele după ambalaj sau modul în care sunt prezentate, așa că trebuie să ai o strategie inteligentă să te deosebești de concurență.
Găsește forma potrivită de vitrină în funcție de tipul produselor comercializate
Una din cele mai cunoscute tipuri de vitrine după formă, este vitrina verticală. Se utilizează foarte des în magazinele comerciale pentru promovarea și menținerea la rece a băuturilor carbogazoase și nu numai. Sunt vitrine destul de populare fiindcă nu ocupă mult spațiu și oferă la rândul lor suficient spațiu pentru depozitarea unui număr mare de produse.
Pentru anumite tipuri de afaceri, sunt mai potrivite vitrinele orizontale. Acestea se folosesc pentru produsele care necesită o expunere mai amplă, unde produsele se pot vizualiza din mai multe unghiuri. O vitrina cofetarie nu-și poate expune la fel de bine produsele într-o vitrină verticală. Cele orizontale au pereții și rafturile din sticlă astfel că produsele beneficiază de cea mai bună expunere. Ambele tipuri de vitrine sunt utile, dar cel mai important este să găsești modelul potrivit care îți asigură ție cele mai bune avantaje.
Laura are 23 de ani și este din Suceava. A terminat facultatea de jurnalism în 2022 si va urma un master.
Face parte din echipa stirilekanald.ro din martie 2022.
Este o fire ambițioasă, creative, pasionată de frumos, sensibilă, dar și puternică.
”Sunt recunoscătoare pentru tot ceea ce am zi de zi. Am ajuns aici datorită faptului ca îmi place să scriu”