Cele mai bune 5 exerciții pentru abdomen din toate timpurile

Vrei să ai un abdomen de invidiat?! Vrei să scazi în greutate, dar și să atragi privirile pe stradă cu noua siluetă de admirat?! Noi îți oferim cele mai bune exerciții pentru abdomen din toate timpurile. Dacă nu ai timp să mergi la sală, le poți face chiar acasă.

Georgiana Balaban, miercuri 09 septembrie 2020 , 10:13

5 exerciții utile pentru abdomen
5 exerciții utile pentru un abdomen plat[Sursa foto: PixaBay]
DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

In articol:

Chiar dacă a trecut vara și nu ai făcut acea schimbare, acum este momentul. Lucrează la corpul tău pentru a te simți bine în el. Urmează pașii pentru a face corect cele 5 exerciții care îți vor da un rezultat de invidiat. Doar așa vei avea un abdomen plat și sexy.

1. Cel mai simplu exercițiu și util pentru oricine

Trebuie să vă întindeți pe spate cu brațele întinse spre tavan și picioarele îndoite la 90 de grade (genunchii deasupra șoldurilor). Apoi țineți spatele apăsat pe podea, întindeți mijlocul și începeți simultan: coborâți piciorul drept până când călcâiul aproape că atinge podeaua, iar brațul stâng până când îl simțiți deasupra capului.

Luați pauză, apoi reveniți de la început și repetați pe partea opusă. Exersați timp de 30 până la 60 de secunde, apoi continuați imediat cu următoarea mișcare. După ce ați finalizat toate cele trei exerciții, odihniți-vă timp de 15 până la 30 de secunde, apoi repetați trei - cinci runde totale.

2. Exercițiul cățărătorului

5 exerciții utile pentru abdomen
Exercițiul cățărătorului pentru abdomen plat.[Sursa foto: PixaBay]

Exercițiul cățărătorului mai este cunoscut și sub denumirea de exercițiul alpinistului. Poziția de start este simplă, de plank, dar exercițiul devine mult mai complex și dinamic ulterior. În plus, corpul este solicitat și mai mult în acest exercițiu, deoarece trebuie să își mențină echilibrul de fiecare dată când un picior este ridicat de pe planul podelei. După ce ați finalizat toate cele trei exerciții, odihniți-vă timp de 15 - 30 de secunde, apoi repetați trei - cinci runde totale.

Citeste si: Keremcem: “Am început să fac sport!”

Citeste si: VIDEO - O cunoscută culturistă și fostă antrenoare de fitness din România a murit în Spania

Citeste si: Revin suporterii pe stadioane? Anunțul făcut de LPF

Exerciții ușoare pentru un abdomen de invidiat

3. Crunch invers

Vă întindeți pe spate cu picioarele ridicate astfel încât coapsele să fie perpendiculare pe sol și genunchii să fie îndoiți. Apoi, apăsați partea inferioară a spatelui în covor și îndoiți genunchii în piept pentru a ridica șoldurile de pe sol. Continuați așa timp de 30 - 60 de secunde, apoi executați următoarea mișcare. După ce ați finalizat toate cele trei exerciții, odihniți-vă timp de 15 până la 30 de secunde, apoi repetați pentru trei până la cinci runde totale.

4. Plimbarea laterală a ursului

Începeți în poziția stând în patru labe. Cu umerii peste încheieturi și genunchii sub șolduri, plutind la câțiva centimetri de podea. Trebuie să vă țineți șoldurile stabile, capul în linie cu corpul și genunchii ridicați de pe podea. Apoi, mutați mâinile și picioarele la stânga pentru trei pași. (Nu lăsați picioarele sau mâinile să se încrucișeze.) Mișcați mâinile și picioarele trei pași spre dreapta. Continuați timp de 30 - 60 de secunde, apoi continuați imediat cu următoarea mișcare. După ce ați finalizat toate cele trei exerciții, odihniți-vă timp de 15 - 30 de secunde, apoi repetați pentru trei - cinci runde totale.

Plimbarea laterală a ursului
Plimbarea laterală a ursului - exercițiu abdomen[Sursa foto: PixaBay]

5. Rotire în așezat

Vă așezați pe podea și sprijiniți partea superioară a corpului înapoi. Picioarele trebuie ridicate și îndoite la 90 de grade, iar brațele ar trebui să fie îndoite, cu mâinile încleștate.Aceasta este poziția ta de plecare. Rotești trunchiul spre partea dreaptă, astfel încât cotul drept să plutească de pe saltea. Țineți-vă partea inferioară a corpului în timp ce rotiți partea superioară a corpului spre partea stângă până când cotul stâng se află pe covor. Reveniți la început. Privirea urmărește mâinile în timp ce vă mișcați. Continuați timp de 30 până la 60 de secunde, apoi continuați imediat cu următoarea mișcare. După ce ați finalizat toate cele trei exerciții, odihniți-vă timp de 15 - 30 de secunde, apoi repetați pentru trei - cinci runde totale.

Rotire în așezat
Rotire în așezat - exerciții fitness.[Sursa foto: PixaBay]

Citeste si: Claudia Pavel, cea mai sexy mămică la 35 de ani! Vedeta a explicat ce viață duce pentru a se menține în asemnea formă!

Cu astfel de exerciții zilnice, încercați să vă mențineți corpul sănătos și mintea limpede.


Abonează-te pe

Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si