Joi, în intervalul orar 20:00 – 23:23, Kanal D s-a clasat pe primul loc, cu 9,3 puncte de rating și 21,1% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,0 puncte de rating și 16,8% cotă de piață, pe targetul All Urban. Episodul difuzat aseară la Kanal D a fost urmărit de o medie de peste 1.6 milioane (1.633.000) de români din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării.

Citeste si: Serialul “Fiica ambasadorului” cucerește România! #Kanal D, lider de piață cu episodul difuzat aseară, la nivelul întregii țări și la orașe

Minutul 21:18 a adus aproape 2 milioane de fani

Minutul de aur, atins la 21:18, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, aproape 2 milioane (1.941.000) de fani ai serialului “Fiica ambasadorului”. 

Citeste si: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul- catena.ro

Citeste si: Andrei Versace a sunat la Ambulanță, înainte să fie găsit mort în casă: "A avut niște..."- wowbiz.ro

Citeste si: Serialul “Fiica ambasadorului” cucerește România! #Kanal D, lider de piață cu episodul difuzat aseară, la nivelul întregii țări și la orașe

Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului”  #Kanal D lider de piață, pe două segmente de public, cu episodul difuzat aseară

Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului” #Kanal D lider de piață, pe două segmente de public, cu episodul difuzat aseară

[Sursa foto: Kantar Media Romania]
Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului”  #Kanal D lider de piață, pe două segmente de public, cu episodul difuzat aseară

Aproape 2 milioane de români, cu ochii pe serialul “Fiica ambasadorului” #Kanal D lider de piață, pe două segmente de public, cu episodul difuzat aseară

[Sursa foto: Kantar Media Romania]


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si