Baiț pentru miel. Secretul marilor bucătari pentru o friptură de miel delicioasă

Baiț pentru miel. Pentru a obține o friptură de fragedă și gustoasă este nevoie de mai mult decât de o bucată de carne. Iată secretul marilor bucătari!

R.B., miercuri 08 aprilie 2020 , 18:55

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

In articol:

    Baiț pentru miel. De ce ai nevoie:

    vin alb
    ulei de măsline
    usturoi (de preferat verde)
    mentă
    cimbru

    Baiț pentru miel

    Citeste si: Stufat de miel. Cum se prepară corect. Greșeala pe care o fac mulți când gătesc unul dintre cele mai populare preparate de pe masa de Paște

    busuioc
    foi de dafn
    piper
    boia dulce
    sare

    Citeste si: Preț miel 2020: Cât costă un kg de carne de miel pentru Paște

    Baiț pentru miel. Cum se prepară:

    Tocați usturoiul verde, menta și busuiocul și puneți-le într-un bol. Adăugați vinul și amestecați-le bine. Adăugați și celelalte ingrediente, lăsând pentru final sarea și piperul.

    Baiț pentru miel

    Citeste si: Carnea de miel. Avertismentul medicilor: Nu mai consumați carne de miel dacă suferiți de aceste boli!

    Baiț pentru miel.  Cantitatea de baiț trebuie să fie suficientă pentru a acoperi bine carnea. Așezați bucățile de carne într-un vas întins, apoi turnați baițul. Acoperiți vasul cu capac, o folie de plastic sau de aluminiu și lăsăți-l la frigider.

    Baiț pentru miel

    Citeste si: Pasca moldoveneasca. Reteta traditionala pentru masa de Paste

    Baiț pentru miel Ideal este să o lăsăți o zi înainte de a o găti la cuptor. Din când în când, întoarceți-o pe toate părțile. Dacă sunteți în criză de timp, lăsați carnea la marinat măcar 2-3 ore.

    VEZI ȘI ALTE REȚETE DELICIOASE DE PAȘTE

    Beneficiile neștiute ale cărnii de miel:

    • Contine acizi grasi Omega 3, complexul B, minerale importante precum fier, zinc, fosfor si calciu si doar 35% grasimi saturate, care ies din fibrele carnii cand este pregatita fara ulei. Restul de 65% din grasimile continute de acestea sunt mononesaturate si polinesaturate, altfel spus cele mai sanatoase tipuri de grasimi pentru organism.

    • Previne instalarea bolilor cardiace.

    Citeste si: Floriile: Ce nu ai voie să faci sub nicio formă în Duminica Floriilor

    • Carnea de miel este una dintre cele mai bogate surse de proteine usor digerabile, iar aminoacizii din ea faciliteaza productia de energie, din acizii grasi, folosita in diversele procese fiziologice.
    • Complexul de vitamine B din carnea de miel contribuie la metabolizarea proteinelor, carbohidratilor si grasimilor.

    • Poate preveni anemia datorita continutului mare de fier, scrie sfatulmedicului.ro.

    • Contribuie la cresterea imunitatii si ajuta la functionarea optima a functiei gustului si a celei olfactive.

    Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
    Te-ar putea interesa si