”Prin infiintarea acestui birou, pacientii, fostii pacienti, familiile, apartinatorii si personalul medical se vor putea adresa in cazul in care vor fi nemultumiti de calitatea serviciilor medicale, dar si daca vor avea o sugestie sau o recomandare. Vor putea spune daca nu au fost tratati cu respect si vor putea sa inregistreze o reclamatie. Tot aici li se vor da informatii legate de procedura medicala, tratament, sau pur si simplu daca vor dori sa transmita multumiri pentru felul in care au fost ingrijiti”,  spune senatorul PSD Sorina Pintea, fostul manager al Spitalul Judetean de Urgenta “Dr.

Constantin Opris” din Baia Mare, unde urmeaza sa fie infiintat un astfel de serviciu, scrie  Libertatea.

Citeste si: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta- catena.ro

Citeste si: Mădălin Ionescu, în doliu! Prezentatorul TV a dat vestea cumplită printre lacrimi: „S-a stins. Am trăit cu o durere imensă ultimele lui clipe”- wowbiz.ro

Prin infiintarea Biroului pacientului, se doreste se sa rezolve problemele, inainte ca acestea sa devina majore.In fiecare spital, vor fi angajate persoane independente, cu abilitati in comunicare. Acestea vor fi interfata dintre reclamant si medic. De asemenea, prin crearea acestor birouri, se doreste cresterea gradului de satisfactie a pacientilor, promovarea drepturilor si responsabilitatilor pacientilor si schimbarea atitudinii pacientilor fata de cadrele medicale dar si a cadrelor medicale fata de pacient.

”Prin infiintarea acestui birou, pacientii, fostii pacienti, familiile, apartinatorii si personalul medical se vor putea adresa in cazul in care vor fi nemultumiti de calitatea serviciilor medicale, dar si daca vor avea o sugestie sau o recomandare. Vor putea spune daca nu au fost tratati cu respect si vor putea sa inregistreze o reclamatie. Tot aici li se vor da informatii legate de procedura medicala, tratament, sau pur si simplu daca vor dori sa transmita multumiri pentru felul in care au fost ingrijiti”,  spune senatorul PSD Sorina Pintea, fostul manager al Spitalul Judetean de Urgenta “Dr.
Constantin Opris” din Baia Mare, unde urmeaza sa fie infiintat un astfel de serviciu.
Prin infiintarea Biroului pacientului, se doreste se sa rezolve problemele, inainte ca acestea sa devina majore.
In fiecare spital, vor fi angajate persoane independente, cu abilitati in comunicare. Acestea vor fi interfata dintre reclamant si medic. De asemenea, prin crearea acestor birouri, se doreste cresterea gradului de satisfactie a pacientilor, promovarea drepturilor si responsabilitatilor pacientilor si schimbarea atitudinii pacientilor fata de cadrele medicale dar si a cadrelor medicale fata de pacient.

 


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si