BRomania, despre ce înseamnă să fii influencer: „Mi se pare dezgustător când văd persoane în online care fac politică doar pentru likeuri“

Vloggerul Matei Dima (32 de ani), cunoscut ca BRomania, unul dintre primii creatori de conţinut din România, a vorbit despre cum poţi dobândi succesul în online şi ce înseamnă să fii influencer.

K.B., marți 07 ianuarie 2020 , 18:29

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Matei Dima, cunoscut ca BRomania, este unul dintre primii şi cei mai cunoscuţi creatori de conţinut din România, iar filmuleţele de pe canalul lui de YouTube strâng zeci de milioane de vizualizări. Într-un interviu pentru „Adevărul“, Matei Dima recunoaşte că termenul de influencer este prost înţeles de oameni şi cel mai rău este faptul că „i-a pus pe toţi într-o singură găleată“. Talentul de „entertainer“ l-a descoperit de mic, de când era un copil vesel, mereu pus pe şotii. În faţa rudelor venite în vizită dădea adevărate spectacole. Îi imita şi-i făcea pe toţi să râdă. Părinţii, cu care are o relaţie foarte apropiată, i-au oferit mereu libertatea de a-şi dezvolta „latura funny“. Mai târziu, mama lui a apărut în zeci de scheciuri, iar fanii au alintat-o BRomama.

Citeste si: Mesajul emoționant al mamei lui Ionuț Anghel, băiețelul ucis de câini! Ce spune despre copilul ei, pe care trebuia să îl sărbătorească astăzi, de Sf. Ion

Citeste si: O româncă a murit la scurt timp după naștere deoarece nu a primit îngrijirile corespunzătoare

La 18 ani, Matei Dima a plecat în SUA, unde a studiat teatru şi regie, iar cea din urmă a devenit marea lui pasiune, dar şi „provocarea vieţii“. Nu abordează politica şi nici politicienii în videourile sale şi mărturiseşte că i se pare „de-a dreptul dezgustător să o faci doar pentru likeuri“. Matei ne-a explicat că nu există o reţetă a succesului în online, dar există nişte ingrediente care-ţi pot facilita ascensiunea. Cel mai important este să munceşti mult şi cu pasiune. Crede că există mulţi vloggeri care „se chinuie să facă lucruri spectaculoase, dar ajung să pice în ridicol“. În regie a debutat cu o comedie de Crăciun despre gaşca 5Gang, care a avut un succes răsunător în primul weekend de la lansare, cu încasări de 2,8 milioane de lei.

Cea mai importantă lecţie învăţată de la mamă este cea a generozităţii, se simte norocos pentru tot ce a obţinut profesional, iar în plan personal, BRomania mărturiseşte că „fericirea lui e în lucru“. „Adevărul“: Ai plecat să studiezi regie şi teatru în SUA. De ce tocmai acolo? BRomania: Visul meu a fost dintotdeauna să fac filme. Nu mi-am dorit niciodată să fiu doctor sau pompier sau ceva care „contează cu adevărat“. Fratele meu mai mare era deja plecat în State, aşa că am mers la el. Acolo am studiat teatru şi regie, am făcut facultate şi master. Am învăţat să editez, să filmez. M-am adaptat rapid, eu am fost de mic un mare consumator de cultură americană. M-am dus şi cu un grad destul de ridicat de inconştienţă, că nu e uşor să pleci „de partea cealaltă a lumii“. Dar şocul cultural vine atunci când te întorci în România, nu când pleci (râde).

Citeste si: Prahova: 14 cazuri de pestă porcină africană, confirmate pe fonduri de vânătoare şi într-o gospodărie

Mama ta a apărut în multe dintre filmuleţele tale de pe YouTube. Te-a susţinut întotdeauna? Da, de când eram mic şi ai mei aveau invitaţi, eu făceam pe bufonul în faţa lor, îi imitam, făceam glume, iar ei râdeau foarte tare. Părinţii mei mi-au încurajat întotdeauna această latură. Am „obligat-o“ pe mama să apară în videouri pentru că am vrut să le confer autenticitate. Dar am renunţat când am văzut că o stresează prea tare. Eu mereu am fost văzut ca tipul funny (trad.- amuzant), dar niciodată dus în extremă. N-am căutat niciodată să şochez. Vedem pe internet acum mulţi vloggeri care se chinuie să facă lucruri spectaculoase, dar pică în ridicol de cele mai multe ori.

Citește continuarea aici:

 

 

 

 

Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si