Bucureștenii au început să circule tot mai mult cu mijloacele de transport în comun decât în trecut. Astfel, vânzările de abonamente ale Societății de Transport București au crescut cu nu mai puțin de 30%.
Prețul scăzut la călătorii și aglomerația din trafic i-a determinat pe conducătorii auto să-și lase mașinile în parcări și să meargă la locul de muncă cu transportul în comun.
Citește și: Enervat de haosul din trafic, un bărbat a dirijat singur circulația într-o intersecție
Andra Ionescu, reporter Kanal D, ne aduce mai multe informații:
”Mijloacele de transport noi, dar și faptul că se poate plăti cu cardul, iar o călătorie costă numai 3 lei, sunt doar câteva dintre motivele pentru care șoferii au început tot mai des să își lase mașinile acasă.
În primele luni ale anului, vânzarea abonamentelor STB a crescut cu peste 30% și la fel s-a întâmplat și în cazul vânzărilor de călătorii individuale.”,
Câte bilete au fost achiziționate în primele luni ale anului 2023
În primele 3 luni ale acestui an au fost achiziționate peste 614.000 de abonamente și peste 10 milioane de călătorii, față de 462.000 de abonamente și 7,8 milioane de călătorii în aceeași perioadă din 2022.