Imaginile te duc cu gandul in era primitiva. Priviti numai cum se chinuie acesti oameni sa coboare treptele ingropate in omat! Oare ar fi trebuit sa-si bage in bagaje si cate o lopata, ca sa-si croiasca singuri drum? Oare e datoria celor care platesc bilet sa se descurce pe cont propriu pe peroane si in gari? Nu sunt de ajuns intarzierile de zeci, sute de minute pe calea ferata?



N-ai cum sta indiferent la asemenea bataie de joc! Imaginile sunt filmate pe peronul garii din Constanta, unde trenul a ajuns cu o intarziere de doua ore. Si ca si cum n-ar fi fost de ajuns, a urmat traseul cu obstacole. Nu toti au ajuns cu bine.

Nici cei care ales un mijloc de transport mai rapid nu au cumparat bilet castigator. Mai multe curse ale companiei Wizzair au avut intarzieri...uriase.

Citeste si: Greutate si inaltime copii in functie de varsta- catena.ro

Citeste si: Suspectul crimei din Brăila a mărturisit tot ce s-a întâmplat în cabinetul stomatologic! Ce confesiune i-a făcut Marina Gavril înainte să fie omorâtă: "Mi-a zis că..."- wowbiz.ro



E de inteles revolta bietilor oameni care si-au pierdut rabdarea.,
iar unii, chiar si cunostinta.

-Esti un nesimtit! Sa va fie rusine! Tu ai ce trebuie?

Oamenii se intorceau din Dubai si ar fi trebuit sa ajunga la Cluj-Napoca in noaptea de sambata spre duminica. Dupa indelungi ceasuri de asteptare li s-a spus ca vor pleca abia a doua zi, pe motiv ca exista o defectiune tehnica.

Intr-un final, au ajuns in Romania, insa 20 dintre ei au ramas fara bagaje.


Aceeasi companie a mai starnit un val de revolta azi dimineata. Avionul care trebuia sa plece din Otopeni la Roma, a plecat cu o intarziere de 6 ore. In tot acest timp, pasagerii au fost tinuti in avion, cu usile deschise, pe o vreme extrem de geroasa. Si de aceasta data tot o defectiune tehnica ar fi fost cauza.



Dupa insistente indelungate din partea calatorilor, dar si a presei, compania aeriana a raspuns printr-un comunicat.

„Zborul Bucuresti la Roma a înregistrat o întarziere din cauza unei inspectii tehnice neprevazute.(...) Wizz Air îsi cere scuze tuturor pasagerilor pentru orice inconvenient cauzat, însa siguranta si securitatea pasagerilor, echipajului si aeronavei sunt principala noastra prioritate."

sursa: comunicat de presa


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si