Call-center la ANOFM, pentru informaţii privind somajul tehnic

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) a organizat un call-center intern şi a stabilit un număr unic de apel la care angajatorii interesaţi pot suna pentru a obţine informaţii cu privire la modalităţile de acordare a şomajului tehnic.

M.A., miercuri 25 martie 2020 , 15:15

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

In articol:

Fiecare agenţie judeţeană une la dispoziţie un număr special pentru informaţii pe acest subiect

Pentru că numărul apelurilor este foarte mare, şi agenţiile judeţenbe au numere special dedicate acestor informaţii.

Angajatorii sau angajaţii care doresc să obţină informaţii suplimentare cu privire la acordarea şomajului tehnic, pot apela: 021/4444-000, număr cu tarif normal.

”Am decis ca opt angajaţi ai ANOFM să lucreze în acelaşi timp în sistem call-center, pentru a clarifica românii acolo unde există nelămuriri cu privire la şomajul tehnic. În cazurile în care apelanţii au nevoie să intre în legătură cu agenţiile teritoriale de care aparţin, operatorii din call-center îi vor direcţiona.

În perioadele de criză, este vitală rapiditatea adoptării deciziilor, dar şi modul în care ne organizăm pentru implementarea acestora. Prin urmare, am luat din timp măsurile necesare pentru a răspunde cu promptitudine tuturor solicitărilor, conştienţi fiind că de munca noastră depinde viitorul angajaţilor şi al companiilor din ţara noastră”, a declarat preşedintele ANOFM, Victor Picu.

Citeste si: ANM a prelungit avertizarea cod galben şi cod portocaliu de viscol, până vineri

Având în vedere numărul mare de apeluri, pentru a putea fi oferite informaţii într-un timp cât mai scurt şi cât mai multor persoane, la nivelul agenţiilor judeţene şi a muncipiului Bucureşti, sunt înfiinţate, de asemenea, numere de telefon dedicate acestui subiect.

Citeste si: Armata Română a ieșit pe străzi. Imagini din centrul Bucureștiului

Angajatorii, care sunt direct afectaţi de măsurile impuse odată cu declanşarea stării de urgenţă, vor putea beneficia, din bugetul asigurărilor pentru şomaj, de plata indemnizaţiilor acordate salariaţilor în valoare de 75% din salariile brute acordate, pentru toţi angajaţii lor, dar nu mai mult de 75 % din câştigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului  asigurărilor sociale de stat pe anul 2020.

Angajatorii afectaţi indirect, dar ale căror încasări au scăzut cu cel puţin 25% faţă de primele două luni ale anului şi care nu au capacitatea financiară pentru a plăti toţi salariaţii, vor putea beneficia de măsurile prevăzute de OUG 30/2020, respectiv de plata şomajului tehnic din bugetul asigurărilor pentru şomaj,  pentru cel mult 75% dintre angajaţi care au contracte active la data intrării in vigoare a OUG.

Citeste si: Prințul Charles, testat pozitiv pentru Coronavirus

Documentele necesare acordării şomajului tehnic pot fi depuse la Agenţiile Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă, precum şi a municipiului Bucureşti, prin poşta electronică, la adresa de email dedicată fiecărui judeţ, care are ca ID numele judeţului (ex: [email protected]). În cazul judeţelor a căror denumire este formată din două cuvinte, acestea vor fi despărţite prin cratimă (ex: [email protected]).

Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si