Cum se poate evita traficul infernal din Bucuresti. Solutia ar fi statiile inter-modale. Cum functioneaza

Sofer, calator cu metroul si apoi cu autobuzul, totul in aceeasi zi! Iata solutia pentru rezolvarea ambuteiajelor. ##VIDEO16474##

joi 04 august 2016 , 19:25

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Statiile inter-modale reprezinta calea prin care, oamenii, care vin din afara orasului isi pot lasa masina, intr-o parcare supra-terana, apoi pot sa lua metroul sau un mijloc de transport in comun de suprafata. Iar o asa minune, fara aglomeratie, se poate intampla fara noi.

Ne propunem un exercitiu de imaginatie. Vii cu masina din afara orasului si vrei sa ajungi in centru. Daca faci tot drumul pe cele 4 roti personale, contribui la cele 500 de mii de autoturisme care tranziteaza orasul zi de zi si nu fac decat sa-l aglomereze.

Pentru a rezolva aglomeratia de la suprafata, trebuie mai intai sa coboram in subtaran. Din decembrie, bucurestenii vor avea parte de 2 statii noi de metrou: Laminorului si Straulesti, o investitie de 250 de milioane de euro.

Cei care vor sa vada cum s-au cheltuit banii, pot participa duminica la ziua portilor deschise, eveniment organizat la viitoarea statie Straulesti. Va fi prima din tara noastra cu iluminat natural in anumite zone si vestigii istorice inglobate in constructie.

Calatorii care vor folosi aceasta statie vor avea la dispozitie o parcare auto de mari dimensiuni care va ingloba inclusiv statii RATB. Doar ca va mai dura pana cand toata investitia va fi gata.

Statia si depoul intermodal se adreseaza in primul rand navetisitilor. Acestia pot lasa masina la intrarea in oras si isi pot continua drumul cu autobuzul sau metroul.

Linii de metrou ar putea aparea si in Cluj-Napoca si Timisoara, acolo unde autoritatile vorbesc de ceva vreme de astfel de proiecte. Insa, de la vorbe la fapte e cale lunga.

Clipul zilei pe STIRILEKANALD.RO:

Te-ar putea interesa si