De ce te ingrasi mai repede dupa ce tii dieta? Cercetatorii au descoperit motivul! Telina si patrunjelul te ajuta sa ramai in forma

Probabil si tu ai observat ca te ingrasi mai repede dupa ce ai tinut o dieta, daca nu ai grija ce mananci. Expertii au dezvaluit ca acest efect este cauzat de o bacterie din stomac.

A.C., vineri 25 noiembrie 2016 , 11:04

Cercetatorii cred ca aceasta bacterie cauzeaza fluctuatii de greutate si distruge componentele naturale din alimente care incurajeaza arderea grasimilor. Acest efect ar putea fi inversat, daca mancam alimente care contin flavonoide, compusi care incurajeaza celulele sa arda grasimea, in loc sa o depoziteze.

Unul dintre compusii flavinici este apigenina, gasita in patrunjel, telina si ceai de musetel. O alta componenta, naringenina, se gaseste in grapefruit, portocale sau coaja rosiilor.

Citeste si: Un nou studiu confirma beneficiile proteinelor slabe. Ce alimente reduc riscul de deces si care sunt cele mai periculoase

Desi studiile de pana acum au fost realizate pe soareci, cercetatorii cred ca acest mecanism ar putea functiona si la oameni.

Distribuie acest articol pe Facebook si poti castiga un telefon de ultima generatie!