Diete de slabit: dieta cu peste

Femeile, in general, nu sunt niciodata multumite de numarul kilogramelor. Sunt multe diete care promit sa aiba efecte uimitoare, insa rezultatele nu apar. Cel mai probabil nu ati incercat dieta cu peste.

M. P., marți 10 iulie 2018 , 17:06

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Diete de slabit: dieta cu peste

Pe langa faptul ca va ajuta sa scapati de kilogramele in plus, pestele este si foarte sanatos pentru organism. Dieta cu peste promite ca veti slabi 4 kilograme in doar o saptamana.

In dieta cu peste este permis consumul de pastrav, ton, hamsie, iar cu moderatie macrou si somon. In aceasta dieta nu este recomandat crapul, pentru ca este un tip de peste foarte gras.

Dieta cu peste - Iata dieta pe zilele saptamanii

Luni

Mic dejun:2 felii de paine integrala, prajita si o ceasca de cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un mar

Pranz: 200 g de peste fiert, preparat la aburi, la cuptor sau la gratar, o salata de sezon

Gustare: un iaurt natural degresat

Cina: salata de andive, ardei gras, mozzarella si sos slab de iaurt si condimente, dupa gust

Marti:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un fruct (fara banane sau struguri)

Pranz: 200 g de peste la gratar, o salata de castraveti cu sos de iaurt degresat

Gustare: o portocala

Cina: 150 g de branza proaspata dietetica, un ou fiert, salata de rosii

Miercuri:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: 200 g de lapte batut

Pranz: o conserva mica de ton in sos tomat, o portie de cartofi dulci fierti

Gustare: o portocala

Cina: salata de rosii cu branza degresata

Joi:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un iaurt natural mic

Pranz: 200 g de peste la gratar, preparat la aburi sau la cuptor, o salata de cruditati (morcovi si telina)

Gustare: un mar

Cina: salata asortata

Vineri:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: o para

Pranz: 200 g de peste la gratar, preparat la aburi sau la cuptor, o salata de sezon

Gustare: un pahar de lapte batut

Cina: legume crude si branza degresata de vaci

Sambata:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un fruct la alegere (fara banane sau struguri)

Pranz: 200 g de peste la gratar sau la cuptor, o salata de andive

Gustare: o cana de lapte batut

Cina: legume crude si branza degresata de vaci

Duminica:

Mic dejun: 2 felii de paine integrala, prajita, un pahar de chefir sau o cafea neagra, fara lapte sau zahar

Gustare: un mar

Pranz: o cutie de ton in suc propriu, doi cartofi dulci mici, fierti

Gustare: un iaurt natural degresat

Cina: salata de sezon cu doua linguri de branza degresata de vaci

Clipul zilei pe STIRILEKANALD.RO:

Te-ar putea interesa si

}