Imagini cu Podul Suspendat de la Brăila. Autoritățile susțin că procesul de construcție este aproape de finalizare
Podul Suspendat peste Dunăre de la Brăila este cel mai scump proiect de infrastructură din România până la acest moment. Circulația pe pod ar fi trebuit să se desfășoare încă de anul trecut, însă, au apărut mai multe probleme în legătură cu autorizațiile de construire aferente drumurilor de legătură.
Politicienii prezintă tot mai des stadiul lucrărilor de la Podul Suspendat de la Brăila, și promit că acesta va fi inaugurat în această vară.
Podul Suspendat de peste Dunăre de la Brăila- cel mai scump proiect de infrastructură din România
Lungimea podului măsoară 1.974 de metri, din care, deschiderea centrală se întinde pe 1.120 de metri. Aici se adaugă două deschideri laterale de 489 de metri pe malul dinspre Brăila și 364 de metri pe malul dinspre Tulcea. Astfel, lungimea drumului principal Brăila- Jijila are 19,095 de kilometri, iar drumul de legătură cu DN22 Smârdan- Măcin măsoară 4,328 kilometri.
De asemenea, podul este al treilea din Europa din punct de vedere al deschiderii centrale și al lungimii.
Citește și: VIDEO- Podul provizoriu, construit peste râul Someș, s-a fisurat
Drumul Expres Galați- Brăila a ajuns la un stadiu fizic de 50% în ceea ce privesc lucrările de construcție, iar compania a început turnarea asfaltului.
Citește și: Pod închis la trei zile după inaugurare
Circulația pe Podul Suspendat de peste Dunăre de la Brăila ar putea începe din această vară
Sorin Grindeanu a anunțat pe contul său de Facebook că, în zona girației de la km 1+524 a început turnarea asfaltului pe primii 300 de metri.
Citește și: VIDEO- Podul din Bonțida, inaugurat de 3 zile, a crăpat
Și Francisk Chiriac, președintele Consiliului Județean Brăila a adus detalii despre lucrările podului, pe contul său de Facebook, alături de mai multe fotografii: „Am mers în vizită pe şantierul celui mai mare proiect de infrastructură al României, Podul Suspendat peste Dunăre de la Brăila. Podul peste Dunăre este aproape gata. Asfaltarea podului este în plină desfăşurare, iar zeci de muncitori lucrează pentru a preda lucrarea la termen. Odată încheiată această etapă, vor urma testele de rezistenţă şi finalizarea tuturor detaliilor la pod.
Citește și: VIDEO- Plajele pescărești- din ce în ce mai puține pe litoralul românesc