Conform DNA, incepând cu preluarea, la inceputul anului 2014, a functiei de ministru al Afacerilor Interne, Gabriel Oprea a dispus- cu incalcarea dispozitiilor legale privind insotirea demnitarilor de catre politia rutiera- insotirea sa permanenta de catre un dispozitiv de politie rutiera, iar din luna iunie 2015 a dispus ca din acest dispozitiv sa faca parte si un politist rutier motociclist.

in acest mod, el si-a conferit, in mod discretionar, "drepturi" neprevazute de cadrul legal, "drepturi" a caror exercitare a presupus punerea unor politisti rutieri in situatii de risc sporit, si totodata a impus ca deplasarea echipajelor de politie rutiera sa se faca in regim de viteza sporita.

De asemenea, a fost trimis in judecata si Petre Mazilu, patronul firmei care executa lucrari in zona accidentului, dar si societatea GENERAL MPM IMPEX SRL, tot sub acuzatia de ucidere din culpa.

Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro

Citeste si: Imagini tulburătoare cu trupul neînsuflețit al lui Andrei Versace: zăcea într-o baltă de sânge de zile bune- wowbiz.ro

Accidentul in care a murit Bogdan Gigina (28 de ani) a avut loc in 20 octombrie 2015. El facea parte dintr-un dispozitiv de insotire a ministrului Oprea Gabriel, care preceda in trafic autoturismul in care se afla Oprea.

La momentul producerii accidentului, ministrul Oprea Gabriel se deplasa catre locuinta sa.

Potrivit rechizitoriului, accidentul rutier care a determinat decesul politistului rutier Gigina Bogdan-Cosmin s-a produs ca urmare a nerespectarii, de catre fostul ministru Gabriel Oprea, de catre Petre Mazilu (administrator si unic asociat al General MPM Impex SRL) si General MPM Impex SRL, a dispozitiilor legale si a masurilor de prevedere pentru exercitarea unor activitati (insotire a ministrului de catre politisti rutieri in cazul celui dintâi, respectiv activitatea de realizare a unor lucrari in carosabil in cazul celor din urma).

Conform DNA, incepând cu preluarea, la inceputul anului 2014, a functiei de ministru al Afacerilor Interne, Gabriel Oprea a dispus- cu incalcarea dispozitiilor legale privind insotirea demnitarilor de catre politia rutiera- insotirea sa permanenta de catre un dispozitiv de politie rutiera, iar din luna iunie 2015 a dispus ca din acest dispozitiv sa faca parte si un politist rutier motociclist. in acest mod, ministrul de interne de la acea data si-a conferit, in mod discretionar, "drepturi" neprevazute de cadrul legal, "drepturi" a caror exercitare a presupus punerea unor politisti rutieri in situatii de risc sporit, si totodata a impus ca deplasarea echipajelor de politie rutiera sa se faca in regim de viteza sporita.

"Pe cale de consecinta, inculpatul Oprea Gabriel a pus politistii rutieri care au executat aceasta activitate de insotire intr-o situatie permanenta de risc sporit, obligându-i sa participe la o activitate cu un potential ridicat de producere de evenimente rutiere", spune DNA.

Citeste si: Ce a transmis Geta Sterp cu privire la persoanele care se jignesc în mediul online. „Cât de multe rabdă Dumnezeu!”- kfetele.ro

Citeste si: Ies la iveală detalii revoltătoare despre incidentul din Leeds. Românii care s-au bătut cu polițiștii britanici sunt membrii unor clanuri periculoase- radioimpuls.ro

Referitor la Petre Mazilu si General MPM Impex SRL, procurorii spun ca nu au luat masuri pentru instruirea angajatilor cu privire la modalitatea corecta de realizare a semnalizarii rutiere aferente lucrarilor executate partea carosabila si au pus la dispozitia angajatilor semne rutiere realizate artizanal, neconforme standardelor de siguranta, fapta care a avut ca urmare realizarea total necorespunzatoarea a semnalizarii rutiere aferente unei lucrari executate pe strada stirbei Voda

din Bucuresti, in zona in care s-a produs accidentul.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si