CFR Infrastructura a anuntat ca a avut loc un deranjament tehnic la sistemul de alimentare cu energie electrica a instalatiilor de semnalizare si de siguranta a traficului pe segmentul de cale ferata Chitila-Buftea-Peris, astfel ca la acest moment nu functioneaza nicio instalatie de dirijare a traficului, potrivit news.ro.
In jurul orei 09,00, defectiunea la stemul de alimentare cu energie electrica a instalatiilor de semnalizare si de siguranta a traficului feroviar pe relatia Bucuresti-Ploiesti s-a remediat.
In acest moment, sistemul de alimentare cu energie electrica a instalatiilor de semnalizare feroviara si de siguranta a traficului este functional, insa redresarea circulatie se va realiza treptat in urmatorul interval orar, a precizat CFR.
In cursul diminetii, zece trenuri care ar fi urmat sa soseasca joi dimineata in Gara de Nord aveau intarzieri semnificative.
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Citeste si: Poziția corectă a mâinii la măsurarea tensiunii. Ce să nu faci cu 30 de minute înainte- antena3.ro
Citeste si: Un militar ucrainean şi-a anunţat dezertarea pe Facebook. Bărbatul a fost arestat și riscă ani grei de închisoare- wowbiz.ro
Astfel, trenurile de la Arad si de la Urziceni au acumulat, pana acum, o intarziere de 180 de minute, trenul de la Chisinau are o intarziere de 165 de minute, trenul care ar fi trebuit sa ajunga in Gara de Nord de la Iasi a acumulat 150 de minute de intarziere, trenurile care au plecat de la Cluj si Brasov au intarzieri de 125, respectiv 120 de minute, in timp ce
alte doua trenuri de la Ploiesti au intarzieri de 100, respectiv 75 de minute.
De asemenea, au acumulat intarzieri mai multe trenuri care ar fi trebuit sa plece joi dimineata din Gara de Nord, cea mai mare intarziere, de 170 de minute, respectiv 100 de minute, avand trenurile spre Mangalia si Urziceni.
Reprezentantii CFR Infrastructura au anuntat ca situatia a aparut din cauza unui deranjament tehnic semnalat la sistemul de alimentare cu energie electrica a instalatiilor de semnalizare si de siguranta a traficului, iar echipele feroviare intervin la aceasta ora pe segmentul de cale ferata Chitila-Buftea-Peris, unde
a avut loc avaria.
Potrivit CFR Infrastructura, deranjamentul s-a produs din cauza unor lucrari desfasurate de furnizorul local de energie electrica.
"Circulatia trenurilor se desfasoara in cursul diminetii in conditii speciale, de tip cale libera, pana la finalizarea lucrarilor de repunerea in functie a sistemului de de semnalizare si de siguranta a traficului a traficului. Trenurile de calatori care tranziteaza statiile Bucuresti Nord, Bucuresti Basarab, Chitila, Buftea, Peris, Crivina, Brazi si Ploiesti vor inregistra intarzieri la sosire si la plecare din statii, deoarece pe toata perioada interventiei se diminueaza capacitatea sectiilor de circulatie si se prelungesc timpii
de mers", au anuntat reprezentantii CFR Infrastructura.