
Incasari uriase pentru Kaufland in Romania. Fiecare magazin a avut anul trecut vanzarii de 19.3 milioane de euro, duble fata de cele din Cehia si Polonia
România a devenit a doua cea mai importantă piaţă din Europa Centrală şi de Est pentru grupul german Kaufland după ce cifra de afaceri a depăşit anul trecut în premieră Cehia. La vânzările per magazin şi la profitabilitate însă, piaţa locală este însă lider detaşat.
Fiecare magazin Kaufland din România a avut anul trecut vânzări medii de 19,3 milioane de euro, duble faţă de cele din Cehia şi Polonia, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor Deilotte şi pe baza informaţiilor din piaţă. Lanţul german de hipermarketuri Kaufland este prezent la nivel mondial pe şapte pieţe, respectiv Germania (piaţa-mamă), Polonia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croaţia şi România.
De departe cea mai importantă piaţă ca vânzări, cu circa 14 mld. euro pe an, este Germania, potrivit celor mai recente date ale ZF.Pe poziţia următoare se află Polonia, care este astfel cea mai puternică piaţă din regiune pentru grup, urmată de România. Pe cele două le mai despart mai puţin de 100 de milioane de euro după ce businessul din România a crescut anul trecut cu aproape 15%, un avans aproape dublu faţă de alte pieţe.Creşterea
a venit atât pe fondul expansiunii, cât şi pe fondul creşterii consumului per ansamblu. Kaufland a deschis anul trecut în România cinci magazine, ajungând la finalul lui 2015 la 107 hipermarketuri, scrie ziarul Financiar.