Inregistrarea din hipermarketul din tinutul secuiesc a impartit Romania in doua tabere! Reactia lantului de magazine nu a intarziat sa apara, dar nici cea a comisarilor OPC.
Discutia halucinanta e intre un client si cel care se recomanda a fi tatal vanzatoarei! Deranjat ca nu e servit si i se refuza banii, barbatul cere explicatii.

- De ce nu ma servesti, pentru ca sunt roman? De ce nu ma servesti?
La scurt timp, totul degenereaza, in dialogul dintre cei doi intervenind un alt client.
Inregistrarea facuta de un barbat care s-a dus la pont, la magaiznul cu pricina, a starnit o ancheta in cadrul celor de la protectia consumatorului Harghita.
SORIN SUSANU- SEF OPC BRASOV- O echipa de la conmisariatul pentru protectia consumatorului a supravegheta zona iar in momentul in care a constatat ca un consumator care se adresa in lb romana nu reusea sa se intelega corespunzator cu vanzatoarea a intiat actul de control. Vanzatoarea nu stapanea limba romana. Pentru cele constatate a fost sanctionat cu 10 mii de lei.
Si au spus. Intr-un comunicat de presa, reprezentantii hypermarketului din Odorheiul Secuiesc au spus ca:
"Regretam atitudinea angajatei(...) Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland avand o serie de principii care pun respectul fata de clienti si amabilitatea pe primul loc."
Iar o prioritate a lor va fi introducerea cursurilor in limba romana, spun acestia.
Reprezentantii hypermaketului mai precizeaza in legatura cu amenda primita ca aceasta a fost data in baza materialului care circula pe internet si nu are la baza un alt incident similar petrecut in ziua vizitei A.N.P.C.





