VIDEO Kanal D a primit distincţia de Excelenţă în media la Gala Financial Intelligence Awards
Kanal D a fost premiat aseară pentru Excelență în media în cadrul Galei Financial Intelligence Awards, eveniment care celebrează profesioniștii și companiile care au avut rezultate remarcabile în anul ce tocmai se încheie.
Author: Alis Pop miercuri 11 decembrie 2024 , 13:24
Antreprenori, lideri ai companiilor din diverse sectoare de activitate, personalități din media au fost prezenți la evenimentul organizat de publicația financialintelligence.ro și au aplaudat succesul celor aflați pe scenă. Greeg, prezentator al matinalului de la Radio Impuls, a fost gazda acestei gale cu tradiţie, devenită o adevarata sărbătoare pentru comunitatea oamenilor de afaceri.
Premiul pentru Excelență în Media acordat Kanal D a fost ridicat în numele echipei de Ilinca Vandici, prezentatoare, alături de Teo Trandafir, a emisiunii “Follow us!”.
“ Sunt onorată și bucuroasă să ridic acest premiu în numele echipei Kanal D. C red cu tărie ca modul în care ne simțim alături de colegii noștri contează enorm în această călătorie spre succes. Mai contează modul în care ne raportăm la publicul nostru, cu responsabilitate și cu dorința de a veni în întâmpinarea celor din faţa micilor ecrane cu emisiuni de calitate, inspiraționale sau care pur și simplu să le aducă zâmbetul pe buze ”, a spus Ilinca Vandici.
Kanal D a cucerit publicul în cei aproape 18 ani de existență, printr-o strategie inspirată de diferențiere, aducând publicului din România producții ce au revoluționat piața media și au schimbat obiceiuri de consum, inspirând milioane de oameni. Fie că vorbim de seriale turcești, reality show-uri precum “Bravo, ai still!”, “Exatlon”, “Survivor”, “Casa iubirii”, quiz-uri fenomen, “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, “The Floor”, “Tu urmezi!”, emisiuni de interviuri, precum “40 de întrebări cu Denise Rifai”, sau emisiuni de reportaje de succes, precum “Asta-i România!” sau “ROventura”, Kanal D a ajuns la inimile a milioane de oameni.
Operațiunile Kanal D au evoluat prin investiții constante în conținut și tehnologie în trei paliere, TV, radio și online, transformându-se într-un adevărat conglomerat media- Dogan Media Internațional, cu două televiziuni generaliste Kanal D și Kanal D2, un radio național, Radio Impuls, și divizia Digital.