Serialul “Fiica ambasadorului” este tot mai urmărit de publicul din România, episodul difuzat aseară a clasat, din nou, Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piață, atât în rândul publicului din întreaga țară, cât și în rândul populației de la orașe.

Citeste si: Un nou sezon “Se strigă darul” revine la Kanal D, din 12 februarie, de la ora 20:00

Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor 

Joi, 27 ianuarie, în intervalul 20:00 – 23:00, Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor, cu serialul turcesc “Fiica Ambasadorului”, înregistrând 9,2 puncte de rating și 19,8% cotă de piață, pe targetul Național, și 7,1 puncte de rating și 16,1% cotă de piață, pe targetul All Urban.

Kanal D, lider de audiență în Prime Time, cu serialul “Fiica ambasadorului”

Data: 27.01.2022

[Sursa foto: Kantar Media Romania]

Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro

Citeste si: Andrei Versace a sunat la Ambulanță, înainte să fie găsit mort în casă: "A avut niște..."- wowbiz.ro

Citeste si: Sandra Izbașa, gimnasta de aur a României, vine duminică la “40 de întrebări cu Denise Rifai”

Episodul de aseară a fost urmărit de o medie de peste 1.6 milioane de fani (1.618.000) din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 21:20 a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D aproape 2 milioane de telespectatori (1.916.000).

Citeste si: Mesajul Ilincăi Vandici pentru concurentele “Bravo, ai stil! Celebrities”, înainte de Semifinala de sâmbăta aceasta: “Cea care reușește să se claseze acolo primește imunitate și automat bilet către Marea Finală”


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si