Kanal D, locul 2 în Prime Time, la nivel Naţional. În Day Time, în primele 8 luni ale anului, Kanal D a fost prima opţiune a publicului din întreaga ţară

Kanal D, locul 2 în Prime Time, la nivel Naţional. În Day Time, în primele 8 luni ale anului, Kanal D a fost prima opţiune a publicului din întreaga ţară

Kanal D s-a plasat pe locul 2 in Prime Time (intervalul 19:00-23:00), la nivelul publicului Naţional, în luna august, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Cu o medie de 3,1% Rating şi 11% Share, staţia ajunge a doua televiziune în top, în intervalul de maximă audienţă monitorizat (19:00-23:00), de luni până duminică. Cea de-a doua pozitie este adjudecată pentru a doua lună, consecutiv, de Kanal D, dupa ce în iulie 2025, staţia se plasa locul 2 în clasament, la nivel National, cu 2,8% Rating şi 10,7% cotă de piaţă, în acelaşi interval orar monitorizat pe tot parcursul săptămânii.

În Day Time (12:00-19:00), Kanal D şi-a consolidat anul acesta prima pozitie în topul televiziunilor, la nivel Naţional, pe tot parcursul săptămânii, înregistrând în primele 8 luni ale anului (ianuarie- august 2025), 3,1% Rating şi o cotă de piaţă de 14,4%.

15 milioane de telespectatori au urmărit Kanal D în primele 8 luni din 2025, Kanal D fiind prima opţiune a telespectatorilor din întreaga ţară, în intervalul 12:00-19:00, potrivit datelor oferite de Kantar Media România.

Emisiuni precum “Casa Iubirii”, quiz-ul fenomen “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, reality show-ul “În căutarea adevărului”, grupajele informative ale Kanal D de la prânz şi de seară, atât din timpul săptămânii, cât şi din weekend, serialul “Minciuni de familie”, emisiunile de reportaje “Asta-i România!” şi “ROventura” sau formatul de interviuri “40 de intrebari cu Denise Rifai” şi emisiunea “Follow us!” se numără printre productiile ce au devenit reperul milioanelor de telespectatori, fie că îşi doresc o experienţă de entertainment în faţa micului ecran sau una de infomare obiectivă asupra celor mai importante evenimente de peste zi.

Audiente August Prime Time (19:00-23:00)

Sursa: Kantar Media Romania

Aug

Channels

Rtg(000)

Rtg%

Share

TTV

4,946.00

28.38

100.00

1

Pro TV

853.00

4.90

17.25

2

Kanal D

543.00

3.12

10.98

3

Antena 1

500.00

2.87

10.11

4

Romania TV

305.00

1.75

6.16

5

DigiSport 1

254.00

1.46

5.13

6

Happy Channel

210.00

1.20

4.24

Audiente Ianuarie-August Day Time (12:00-19:00)

Sursa: Kantar Media Romania

Channels

Rtg(000)

Rtg%

Share

Kanal D

547.0

3.1

14.4

Pro TV

481.0

2.8

12.7

Antena 1

373.0

2.1

9.9

Romania TV

301.0

1.7

8.0

Antena 3 CNN

196.0

1.1

5.2


Autor

Alis Pop este absolventă a Universității Hyperion din București, Facultatea de Jurnalism și a Școlii de Televiziune ”Tudor Vornicu” din București.

Experiență profesională:
- Redactor TV – a scris de știri de actualitate: din sfera socialului, politicului, evenimentului, sportului, multe dintre ele fiind de Breaking News.
- Redactor online - a scris materiale pe zona de monden, cu personaje celebre din România, dar și din străinătate, materiale din sfera astrologiei și materiale pe zona de actualitate: social, sport, eveniment
- Stagii de practică la Impact de Gorj și Radio Europa FM.

Îți Recomandăm Și...
Parteneri