Kanal D, locul 2 în Prime Time, la nivel Naţional. În Day Time, în primele 8 luni ale anului, Kanal D a fost prima opţiune a publicului din întreaga ţară
Kanal D s-a plasat pe locul 2 in Prime Time (intervalul 19:00-23:00), la nivelul publicului Naţional, în luna august, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Cu o medie de 3,1% Rating şi 11% Share, staţia ajunge a doua televiziune în top, în intervalul de maximă audienţă monitorizat (19:00-23:00), de luni până duminică. Cea de-a doua pozitie este adjudecată pentru a doua lună, consecutiv, de Kanal D, dupa ce în iulie 2025, staţia se plasa locul 2 în clasament, la nivel National, cu 2,8% Rating şi 10,7% cotă de piaţă, în acelaşi interval orar monitorizat pe tot parcursul săptămânii.
În Day Time (12:00-19:00), Kanal D şi-a consolidat anul acesta prima pozitie în topul televiziunilor, la nivel Naţional, pe tot parcursul săptămânii, înregistrând în primele 8 luni ale anului (ianuarie- august 2025), 3,1% Rating şi o cotă de piaţă de 14,4%.
15 milioane de telespectatori au urmărit Kanal D în primele 8 luni din 2025, Kanal D fiind prima opţiune a telespectatorilor din întreaga ţară, în intervalul 12:00-19:00, potrivit datelor oferite de Kantar Media România.
Emisiuni precum “Casa Iubirii”, quiz-ul fenomen “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, reality show-ul “În căutarea adevărului”, grupajele informative ale Kanal D de la prânz şi de seară, atât din timpul săptămânii, cât şi din weekend, serialul “Minciuni de familie”, emisiunile de reportaje “Asta-i România!” şi “ROventura” sau formatul de interviuri “40 de intrebari cu Denise Rifai” şi emisiunea “Follow us!” se numără printre productiile ce au devenit reperul milioanelor de telespectatori, fie că îşi doresc o experienţă de entertainment în faţa micului ecran sau una de infomare obiectivă asupra celor mai importante evenimente de peste zi.
Audiente August Prime Time (19:00-23:00)
Sursa: Kantar Media Romania
|
Aug |
Channels |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
|
TTV |
4,946.00 |
28.38 |
100.00 |
|
|
1 |
Pro TV |
853.00 |
4.90 |
17.25 |
|
2 |
Kanal D |
543.00 |
3.12 |
10.98 |
|
3 |
Antena 1 |
500.00 |
2.87 |
10.11 |
|
4 |
Romania TV |
305.00 |
1.75 |
6.16 |
|
5 |
DigiSport 1 |
254.00 |
1.46 |
5.13 |
|
6 |
Happy Channel |
210.00 |
1.20 |
4.24 |
Audiente Ianuarie-August Day Time (12:00-19:00)
Sursa: Kantar Media Romania
|
Channels |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
|
|
Kanal D |
547.0 |
3.1 |
14.4 |
|
|
Pro TV |
481.0 |
2.8 |
12.7 |
|
|
Antena 1 |
373.0 |
2.1 |
9.9 |
|
|
Romania TV |
301.0 |
1.7 |
8.0 |
|
|
Antena 3 CNN |
196.0 |
1.1 |
5.2 |
|
Alis Pop este absolventă a Universității Hyperion din București, Facultatea de Jurnalism și a Școlii de Televiziune ”Tudor Vornicu” din București.
Experiență profesională:
- Redactor TV – a scris de știri de actualitate: din sfera socialului, politicului, evenimentului, sportului, multe dintre ele fiind de Breaking News.
- Redactor online - a scris materiale pe zona de monden, cu personaje celebre din România, dar și din străinătate, materiale din sfera astrologiei și materiale pe zona de actualitate: social, sport, eveniment
- Stagii de practică la Impact de Gorj și Radio Europa FM.