LiveRail, cel mai mare startup pornit in Romania, va fi inchis de Facebook, la doi ani de la achizitionarea sa pentru 500 miliarde de dolari. Facebook a cumparat Live Rail in vara anului 2014 pentru a face ”reclamele video mai bune pentru toată lumea”.
In luna aprilie, seful Facebook pe partea de reclame a precizat ca integrarea tehnologiei LiveTail dureaza mai mult decat se preconiza din cazua fraudei din acest sector, dar si a problemelor de compatibilitate. In cele din urma, Facebook a decis inchiderea LiveRail, informeaza zf.ro.
”Închidem LiveRail pentru a ne concentra pe metode mai bune pentru a ajuta publisherii să îşi vândă reclamele direct către advertiser, precum şi pentru expansiunea ofertei noastre de reclame video prin Reţeaua de Audienţă. Acestea este cee ace mai mulţi parteneri ne-au spus că vor să facem, iar noi credem că mişcarea va face reclamele video mai relevante pentru persoanele care le urmăresc”, a anunţat Facebook.
In Romania, tehnologia LiveRail a fost iniţial testată pe platforma video locala Trilulilu, fondată de romanii Andrei Dunca şi Sergiu Biriş.