Lipsa autostrăzilor e chinul oricărui șofer din România! Ce spun autoritățile despre lipsa infrastructurii e rușinos!

Ce promit politicienii la inceputul mandatului nu pare sa corespunda niciodata realitatea de apoi!

C.I.P., marți 19 februarie 2019 , 17:13

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Autostrazile din Romania sunt exemplul perfect pentru a face diferenta intre promisiuni si realizari.

Lipsa autostrazilor e chinul oricarui sofer in Romania. Au trecut decenii de cand ni se tot promit sute si sute de kilometri de benzi pe care sa circulam cu viteza vantului.

Citeste si: Doi copii au murit în timp ce se uitau la desene. Ce s-a întâmplat cu televizorul

In realitate, rabdam ore intregi la cozi infernale pe drumuri parca intepenite in timp sau ne lovim de santiere fara de sfarsit. Noi ne chinuim de sapte ore sa ajungem la Nadlac iar autostrada Lugoj-Deva se termina aici, intr-un mal de pamant!

Parca orbi in fata realitatii si a esecurilor din ultimii ani, guvernantii nu se opresc din promisiuni.

Reporter: V-ati asumat ca veti face mai multe autostrazi si spitale regionale. Ce se intampla cu de exemplu, Sebes - Turda, Lugoj - Deva, cele trei spilale pe care trebuia sa le construiti? Aveti aici termen asumat 2020.

Viorica Dăncilă: Nu s-a terminat inca… Nu suntem in 2020!

Dar nici nu suntem departe. Iar daca ar fi sa calculam ritmul de lucru de pana acum sunt slabe sanse ca autostrada sa fie gata la noul termen, avand in vedere ca lucrarile au inceput in urma cu mai bine de 10 ani.

"Sper ca luna viitoare sa avem prima autostrada finantata… Lugoj- Deva este asumata in 2017 ca o sa fie gata. Inca se sta la coada acolo pe drumul vechi!", a declarat premierul.

In imagini se observa o parte din autostrada Lugoj - Deva, care se termina in apropiere de localitatea Cosevita!

Citeste si: PNL o cheamă pe Viorica Dăncilă în Parlament pentru Ordonanţa privind taxa pe lăcomie

Paralel cu autostrada este drumul European E 673, care leaga doua orase. O ruta sufocanta, pe care timpul de deplasare si consumul de carburant cresc considerabil. Pierderi pe care le suporta soferii.

De vina ar fi fost liliecii care au stat in calea lucrarilor, nicidecum autoritatile sau vreun constructor. "Stiti foarte bine ca au fost cauze obiective. Stiti foarte bine ca nu s-a dat acord de mediu pentru ca erau pesteri cu lilieci, pentru ca erau... ", spune Dăncilă.

Dar de ce sa ne miram ca nu sunt contruite drumuri rapide, cand nici pe cele existente responsabilii nu sunt in stare sa le intretina.

Citeste si: Locul în care aseară a nins ca în povești! De 10 ani locuitorii de aici nu au mai văzut asemenea zăpadă!

Cel mai bun exemplu e autostrada Soarelui, gata sa se surpe din pricina atator gropi uriase carpite prost an de an.

Iar pe drumurile cu o banda pe sens accidentele grave sunt la ordinea zilei.

Facem maine un experiment si va aratam cat de greu e traversata tara, din Bucuresti pana la Vama Nadlac dar si cum se circula dincolo de granitele Romaniei.

Clipul zilei pe STIRILEKANALD.RO:

Te-ar putea interesa si