Magazinele de cartier, afaceri sigure, in pofida crizei economice! Romanii prefera sa mearga la chiosc, decat la hipermarket
In plin haos economic, magazinele de cartier raman afaceri sigure. Romanii sunt fideli chioscurilor de langa bloc, acolo unde gasesc preturi mai mici decat in hypermarketuri. In plus sunt deschise non-stop.

Andreea, vanzatoare chiosc
"Sunt foarte multi clienti care s-au obisnuit cu programul nostru, le place compania noastra. Este si un chiosc foarte aproape de ei, decat sa mearga la un supermarket indepartat"
Apetitul romanilor pentru cumparaturi ii face pe proprietarii magazinelor de cartier sa supravietuiasca chiar si acum, cand situatia economica e ingrijoratoare. Acest chiosc din Constanta merge bine in orice zi.
Oamenii din zona isi fac piata la supermarket doar o data pe saptamana. In rest, maruntisuri iau de aici.Si patronii de magazine alimentare sunt multumiti de profit. In acest spatiu restrans se vinde carne. Oamenii stau la coada minute in sir ca sa le vina randul, dar merita, spun ei. Produsele sunt proaspete si chiar un pic mai ieftine decat in hypermarketuri.
Langa micile magazine alimentare sunt si chioscurile cu produse cosmetice. Nici aici vanzatoarele nu duc lipsa de clienti.
Ne indreptam atentia si spre buticurile cu haine. Doamna Eva conduce o mica afacere de familie pe care a dezvoltat-o inca din 1993. Clientii ei stiu ca gasesc aici imbracaminte si accesorii sub 100 de lei.
Eva proprietara magazin:
"Avem o clientele care ne stie. Eu sunt ardeleanca si ardeleni stiu sa vorbeasca frumos. Si fata e foarte draguta, lucreaza de 17 ani la mine"
Si mai sunt cei care fac bani 24 de ore din 24.
Ne referim la micile magazine non-stop.Astfel de magazine mici au profituri mari nu doar datorita clientelei fidele. Pentru spatiile restranse chiriile sunt intre 1200 si 4000 de lei pe luna, iar utilitatile costa si mai putin. O analiza recenta facuta de KeysFin, in primele luni ale lui 2017 s-au infiintat peste 22 de mii de mici magazine dar si service-uri auto.





