O campanie inedită marca Stanleybet face furori pe internet pentru că toată lumea câștigă!
Micutzu și Nicu Banea au creat ” Pariul lu’ Micutzu ”, o serie de patru clipuri video în care cei doi comedianți pun sub miză tot ce văd pe stradă, clipuri pe care le poți vedea pe narecum.ro, și pentru care poți indica dacă ARE CUM sau N-ARE CUM să se întâmple ce spune Micutzu.
Niciun răspuns nu este pierzător, pentru că, în această campanie, distracția este cea care contează, iar oricine răspunde provocării primește un premiu cu care poate continua să se distreze pe platforma Stanleybet.ro.
În primul clip, ”victimă” le-a picat o bătrână care își plimba cățelul, dar de data aceasta un stereotip al bărbatului din 2019 este personajul principal al pariului celor doi.
Nu este prima dată când Stanleybet vine cu astfel de idei nonconformiste.
Înainte de festivalul UNTOLD, casa de pariuri a introdus în oferta lor un pariu prin care oamenii câștigau în funcție de orele pe care Armin Van Buuren le petrecea pe scena de la Cluj.