Ehab Azmy, directorul furnizorului public de servicii privind navigatia aeriana, susţine ca avionul avea un curs normal de navigaţie la altitudinea de 11.000 de metri inainte de a disparea de pe radar.
"Acest fapt discrediteaza ceea ce grecii spun, anume ca avionul a pierdut brusc altitudine inainte de a disparea de pe radar", a declarat Azmy pentru Associated Press, relateaza gandul.info.
Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro
Citeste si: Suspectul crimei din Brăila a mărturisit tot ce s-a întâmplat în cabinetul stomatologic! Ce confesiune i-a făcut Marina Gavril înainte să fie omorâtă: "Mi-a zis că..."- wowbiz.ro
Ministrul Apararii din Grecia a anuntat joi ca avionul ar fi efectuat doua viraje buste, unul de 90 de grade la stanga şi un altul de 360 de grade la dreapta, chiar inainte de a se prabusi.
Totodata, oficialul egiptean a anuntat ca nu a existat niciun contact intre pilotul aeronavei si turnul de trafic aerian inainte de prabusire.