Sangele adolescentilor a devenit...un mod de viata pentru bogatii planetei care par sa fi descoperit fantana tineretii. Peste 100 de multi miliardari au beneficiat de aceasta procedura la o clinica din San Francisco. In ce consta interventia? Pacientul este injectat cu doi litri si jumatate de plasma care provine de la persoane tinere.

Cat de  sigura este oare aceasta metoda care pare mai mult un ritual al vampirilor?

DR MORAD IANCU:  se intampla un stimul de celule stem si de fapt de acolo vine procesul asta de intinerire, de antiagiing, problema cu studiul asta este ca pana acuma...doar la soareci, inca nu avem un studiu pe oameni.

Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro

Citeste si: Suspectul crimei din Brăila a mărturisit tot ce s-a întâmplat în cabinetul stomatologic! Ce confesiune i-a făcut Marina Gavril înainte să fie omorâtă: "Mi-a zis că..."- wowbiz.ro

Cel care a studiat si implementat aceasta procedura este doctorul Jesse Karmazin. Spune ca rezultatele pacientilor sai sunt incurajatoare, chiar daca studiul a fost facut doar pe soareci.

„Ar putea imbunatati lucruri precum aspectul fizic, diabetul, functionarea inimii sau memoria. Acestea sunt toate aspecte care au o cauza comuna: imbatranirea. Nu pot inca sa spun ca va oferi nemurirea, dar cred ca se apropie foarte mult"- SURSA: JESSE KARMAZIN

"Nu putem sa luam sange de la dvs si sa il injectam la mine... pentru ca sangele asta contine milioane de celule"

Acest tratament nou vine in contextul in care mai multe studii au demonstrat, in ultimii 17 ani, ca unirea sistemelor circulatorii, denumita parabiosis intinereste oragnele, muschii si celulele stem. Cu toate acestea, sunt cercetatori care au atacat metoda lui Karmazin si spun ca nu exista nici o davada clinica a fapptului ca tratamentul ar fi  benefic

TONY WYSS-CORAY: Putem spune: acesti factori se schimba odata cu varsta, dar nu poti spune ca are vreo legatura cu imbatranirea.

DR MORAD IANCU: degeaba avem un rezultat bun la anumita boala daca imediat are alta boala asa ca din cauza asta trebuie sa fii undeva la mijloc.

Cercetatorii folosesc sangele tinerilor cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani, iar testarile s-au facut pe oameni care au in jur de 60 de ani. Karmazin spera sa convinga 600 de persoane sa se inroleze in studiul pe care il realizeaza cu ajutorul fizicianului David Wright.