O tanara a murit, dupa ce a luat un medicament comun care se afla in casele tuturor. Initial s-a crezut ca decesul a survenit din cauza drogurilor, insa medicii au negat acest lucru

O tanara, in varsta de 23 de ani, a facut stop cardiac, dupa ce a luat un medicament antidiareic.

I. I., joi 01 februarie 2018 , 17:07

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

Incidentula socat intreaga comunitate din Liverpool, orasul de origine al victimei.

Autoritatile apelate prin serviciul unic de urgenta au declarat ca decesul tinerei a fost un accident, insa medicii au dezvaluit devastatoarea cauza a mortii ei: a luat o cantitate mare de Imodium, un medicament antidiareic.

Brooklyn-Marie Barker a fost dusa de urgenta la spitalul Royal Liverpool, in urma stopului cardiac. Insa, ea a contractat din spital o infectie bacteriana si pneumonie si a murit cinci zile mai tarziu. In urma investigatiei s-a descoperit ca avea in organism un nivel ridicat de Imodium (Loperamid), iar acest lucru a fost contribuit foarte mult la moartea ei.

Tanara se afla acasa, impreuna cu iubitul ei, cand a inceput sa aiba o criza non-epilectica, pentru care lua tratament, dar iubitul ei a ajutat-o sa-si revina. Cei doi s-au dus apoi la culcare, iar a doua zi dimineata, barbatul si-a gasit iubita inconstienta si vanata la fata.
 

Clipul zilei pe KANALD.RO:
Te-ar putea interesa si