Anamaria Hancu s-a pregatit pentru o alta cariera, insa a ajuns sa lucreze in industria muzicala si sa faca voluntariat pentru mediu cu Let’s do it, Romania!, prin intermediul caruia a ajuns la Global Records. A studiat sociologia, ulterior s-a reorientat catre comunicare si a lucrat ca asistent manager la o firma care activa tot in zona eco pana cand s-a hotarat sa se apuce de voluntariat in cadrul EcoAssist, care urma sa organizeze actiuni de curatenie in areale naturale si spatii protejate.

De aici s-a desprins Let’s do it, Romania!, mergand pe premisa ca in Romania este mare nevoie de astfel de actiuni, dar avand si dubii ca s-ar putea implementa un proiect atat de mare la nivel national. Dupa cateva luni de munca, in care a renuntat la job pentru a i se dedica, Let’s do it Romania! numara 200.000 de voluntari, autoritati implicate si feedback pozitiv. „Oamenii credeau, li se parea o idee nebuneasca, mareata si in acelasi timp, o necesitate”, povesteste Anamaria.

Contactul cu Inna si Global Records

Prin intermediul Let’s do it, Romania! Anamaria a intrat in contact cu Inna, careia i-a propus sa fie ambasador al proiectului; la inceput s-a temut a-i scrie, considerand artista destul de ocupata pentru a-i raspunde sau a avea timp de a se implica in astfel de campanii, insa Inna a primit propunerea si a endorsat evenimentul. Ulterior, dupa ce campania s-a terminat si Anamaria a ramas cu mult timp liber, a inceput sa-si caute un job.

Exista la momentul respectiv, in 2010, un post de PR vacant la Global Records, insa de abia un an si cateva joburi mai tarziu, Anamaria avea sa intre in familia Global Records.

Spune ca la inceput a fost coplesita de ceea ce trebuia, ca PR, sa faca pentru artistii din portofoliul Global Records, care in 2011 numara cativa artisti, dintre care Inna fiind cea mai cunoscuta. „A trebuit sa invat tot ce inseamna PR in muzica: chiar daca relatiile publice sunt baza, in industria muzicala e diferit, multe aspecte tin de branding, social media, marketing, CSR.

In plus, e foarte importanta implicarea artistului. Nu poti sa ii faci un plan si sa il pui sa execute. E foarte important input-ul lui, sa vina cu propriile idei tocmai pentru ca-si simte fanii”, explica Anamaria.

In prezent, Anamaria este label & promotion manager in cadrul Global Records, concepe si implementeaza strategii de promovare si comunicare alaturi de o echipa de 3 oameni. „Exista si zona de project management care a venit la pachet oarecum; la inceput era doar Inna, ulterior au venit si alti artisti si era nevoie ca cineva sa coordoneze portofoliul de artisti, care sa se asigure de lucruri care tin de activitatea artistilor, de la prezenta in emisiuni, la radio, videoclipuri, sedinte foto.

Citeste si: Greutate si inaltime copii in functie de varsta- catena.ro

Citeste si: Suspectul crimei din Brăila a mărturisit tot ce s-a întâmplat în cabinetul stomatologic! Ce confesiune i-a făcut Marina Gavril înainte să fie omorâtă: "Mi-a zis că..."- wowbiz.ro

Zona de label presupune coordonarea oamenilor din echipa care sunt project manageri, PR, creativi. Nu suntem foarte multi, dar suntem impartiti pe artisti, unii fac editare video, altii fotografie, pentru ca in zona asta si mai ales in vremurile in care traim continutul trebuie creat constant si fanii asteapta si astfel de continut, pe langa muzica. De-aia trebuie sa lansam si sa facem cat mai multa muzica, pentru ca e volatila.

Tu abia lansezi si fanii te intreaba ,,Si? Cand mai lansezi altceva?”. E o munca de echipa dar, cumva, o coordonez”, explica Anamaria.

Cu o echipa formata din 5 persoane, Anamaria considera ca este important ca fiecare sa stie ce are de facut si sa se plieze pe orice situatie apare. „Cand lucrezi cu un artist, lucrezi cu o persoana, nu cu un brand care e doar un brand. O persoana trece prin diverse stari, de la perioade super bune, creative, in care isi lucreaza muzica si e super inspirat, la perioade mai putin favorabile sau in care are probleme personale si atunci noi trebuie sa ne pliem si sa le asiguram acel suport ca lucrurile sa se intample indiferent de starea sau de situatia pe care o au.

Nu este usor, in acelasi timp este provocare, este frumos, ne place, conteaza uneori, ne dam seama ca se face 10 si suntem la birou pentru ca ne-am si imprietenit cu artistii, stam pana la 2 noaptea uneori in studio si filmam cate 24-25 de ore. ,,Cred ca asta e o chestie pe care daca o simti si o faci cu pasiune nu mai stai sa te uiti pe ceas. E o zona in care trebuie nu neaparat sa fii foarte creativ, ci si sa fii foarte on point, sa iti vina idei, dar si sa faci lucruri”.

 

Citeste si: Culiță Sterp, amintiri traumatizante din copilărie: „Râdeau copiii de mine.”- kfetele.ro

Citeste si: Descoperirea macabră în Timiș. Un tânăr de 24 de ani, gasit mort pe un câmp. Ar fi fost împuşcat în gât- radioimpuls.ro

 

Citeste mai multe aici!


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si