Poveste de succes. Cum a reușit o companie antreprenorială să rămână relevantă timp de peste 37 de ani
Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, una dintre principalele companii producătoare de mezeluri, specialități din carne, conserve, semipreparate și carne fresh din România, a acordat un interviu în care a vorbit despre brand-ul Vascar cu o istorie îndelungată și o prezență de 37 de ani pe această piață extrem de competitivă.

Vlad Ciuburciu ocupă din anul 2017 principala funcție de conducere executivă în cadrul companiei Vascar
În cadrul dialogului, Ciuburciu a vorbit despre cele mai importante valori ale firmei înființate în anul 1984, sub denumirea de Industria Cărnii, dar și despre deciziile de business care au adus Vascar în topul companiilor din domeniu.
"Compania Vascar și-a început activitatea înainte de '89, având un număr relativ redus de angajați față de cel din prezent (n.a.
Anul 2015 a fost unul important pentru Vascar, întrucât a apărut brand-ul premium Moldova în Bucate.
"Cu această ocazie, am lansat prima campanie națională de comunicare, Moldova în Bucate invită România la masă, și am extins distribuția în Capitală, semnând noi parteneriate cu retaileri independenți. În plus, în anul 2018, Vascar a lansat gama de produse 'Alege natural, fără E-uri', din ingrediente 100% naturale, fără E-uri, conservanți, coloranți sau aditivi alimentari", spune Vlad Ciuburciu, care ocupă din anul 2017 principala funcție de conducere executivă în cadrul companiei.Citeste si: Pastila de a doua zi: Administrare, eficienta si riscuri
"Am preluat o companie stabilă, recunoscută și apreciată la nivel regional (n.a. județele Moldovei), pe care am reușit să o transform într-un brand popular la nivel național și internațional, în țările cu mari comunități de români. Ceea ce am adus nou este o abordare de business ancorată în realitățile prezentului. Experiența îndelungată, calitatea produselor, rețetele autentice și diversitatea ofertei reprezintă principalele noastre atuuri", mai spune Directorul General.
Compania Vascar a raportat venituri de 22,8 milioane de euro la finalul anului 2020, o creștere de 13% față de anul anterior
În prezent, Vascar își comercializează produsele în magazinele proprii, magazine specializate, dar și în rețelele naționale de hypermarket-uri Carrefour, Kaufland, Auchan și Cora, precum și la export. Compania a raportat venituri de 22,8 milioane de euro la finalul anului 2020, o creștere de 13% față de anul anterior, dar și plăți de 8 milioane de euro la bugetul de stat în ultimii 5 ani, dintre care 2,3 milioane de euro în anul 2020. Investițiile în retehnologizare și modernizare din ultimii 5 ani se ridică la 5 milioane de euro, dintre care 1,5 milioane de euro în anul 2020 și peste 3 milioane de euro în 2021.

