„Romanilor le place sa fie mintiti cand isi cumpara masina”. Ponturi de la un SAMSAR ca sa iti dai seama dacă masina are kilometrajul modificat

Un vanzator de masini, cunoscut drept samsar, a declarat ca majoritatea masinilor aduse din strainatate, mai precis, din Germania au kilometrajul dat cu mult inapoi, scrie Adevarul.

Editor: Alexandra Chiric Author: A.L. sâmbătă 23 iulie 2016 , 15:22

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

 

Un vânzator de masini, cunoscut drept samsar, a declarat ca majoritatea masinilor aduse din strainatate, mai precis, din Germania au kilometrajul dat cu mult inapoi.
„Românilor le place sa fie mintiti atunci când isi cumpara o masina”, spune stefan I., un iesean care aduce masini din Germania, pentru a le vinde, de cel putin 15 ani.
Vânzatorul se refera in special la kilometrajul pe care masinile de tip second-hand il afiseaza atunci când acestea sunt scoase la vânzare, informeaza Adevarul.
„Eu când vad masini care au 150.000 de kilometri in bord, sunt din 2005 si sunt aduse din Germania imi dau seama ca acele masini au kilometrajul dat cu mult inapoi. Neamtul merge pe an in jur de 40.000 de kilometri, nu poti sa vii tu sa imi spui ca in 10 ani a parcurs doar 150.000 de kilometri ca nu cred”, spune Stefan.
Samsarul a oferit câteva ponturi pentru a afla daca masina are kilometrajul redus artificial sau nu.
Cea mai la indemâna metoda pentru a verifica kilometrajul unei masini este de a merge cu aceasta intr-o reprezentanta, unde poate fi verificat istoricul vehicului, dar si din lucruri simple ce tin de  interiorul masinii ne putem da seama cât de folosita a fost.
„Poate parea o gluma, dar te poti uita, de exemplu, la cât de ros e volanul sau portiunea de lânga pedale.
Cu cât gradul de uzura sesizabil e mai mare e clar ca cel care a avut acea masina a mers mult cu ea. Dupa aceea e important sa verifici sa nu fi fost lovita, reparata si revopsita. Cel mai sfânt este sa mergi cu ea la reprezentanta insa atentie ca sunt samsari care cunosc oameni si la aceste reprezentante sa poti lua teapa cu acte in mâna”, ne-a mai spus stefan I. De aceea, spune acesta, sunt cazuri in care nici kilometrii de pe cartea service nu sunt neaparat cei reali.
Acesta a spus ca românilor le place sa fie mintiti in privinta kilometrajului si ca din acest motiv si samsarii prefera sa dea kilometrii masinilor second-hand inapoi decât sa ii lase pe cei reali. stefan I. a dezvaluit si care este unul dintre „textele” clasice pe care samsarii de masini le folosesc atunci când vând o masina.
Spun ca, in Germania, de unde au adus masina, aceasta a apartinut unui batrân care a tinut-o mai mult in garaj.

„Românilor le place sa fie mintiti atunci când isi cumpara o masina”, spune stefan I., un iesean care aduce masini din Germania, pentru a le vinde, de cel putin 15 ani. Vânzatorul se refera in special la kilometrajul pe care masinile de tip second-hand il afiseaza atunci când acestea sunt scoase la vânzare, informeaza Adevarul.

„Eu când vad masini care au 150.000 de kilometri in bord, sunt din 2005 si sunt aduse din Germania imi dau seama ca acele masini au kilometrajul dat cu mult inapoi. Neamtul merge pe an in jur de 40.000 de kilometri, nu poti sa vii tu sa imi spui ca in 10 ani a parcurs doar 150.000 de kilometri ca nu cred”, spune Stefan.

Samsarul a oferit câteva ponturi pentru a afla daca masina are kilometrajul redus artificial sau nu.

Cea mai la indemâna metoda pentru a verifica kilometrajul unei masini este de a merge cu aceasta intr-o reprezentanta, unde poate fi verificat istoricul vehicului, dar si din lucruri simple ce tin de  interiorul masinii ne putem da seama cât de folosita a fost.

„Poate parea o gluma, dar te poti uita, de exemplu, la cât de ros e volanul sau portiunea de lânga pedale. Cu cât gradul de uzura sesizabil e mai mare e clar ca cel care a avut acea masina a mers mult cu ea. Dupa aceea e important sa verifici sa nu fi fost lovita, reparata si revopsita. Cel mai sfânt este sa mergi cu ea la reprezentanta insa atentie ca sunt samsari care cunosc oameni si la aceste reprezentante sa poti lua teapa cu acte in mâna”, ne-a mai spus Stefan I.

De aceea, spune acesta, sunt cazuri in care nici kilometrii de pe cartea service nu sunt neaparat cei reali.

Acesta a spus ca românilor le place sa fie mintiti in privinta kilometrajului si ca din acest motiv si samsarii prefera sa dea kilometrii masinilor second-hand inapoi decât sa ii lase pe cei reali. Stefan I. a dezvaluit si care este unul dintre „textele” clasice pe care samsarii de masini le folosesc atunci când vând o masina.

Spun ca, in Germania, de unde au adus masina, aceasta a apartinut unui batrân care a tinut-o mai mult in garaj.

 


Abonează-te pe

Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si