Știrile Kanal D de duminică seară, prima opțiune a telespectatorilor din întreaga țară și de la orașe. Peste un milion de români, cu ochii pe grupajul informativ prezentat aseară de Silvia Ioniță
Kanal D a fost prima opțiune a telespectatorilor aseară, pe întreagă durată de difuzare a Grupajului informativ Știrile Kanal D, în intervalul orar 18:00 – 19:00, atât în ceea ce privește targetul Național, cât și cel All Urban. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a clasat pe primul loc, pe două categorii de public monitorizate, cu grupajul informativ prezentat de Silvia Ioniță.

Știrile Kanal D
Duminică, în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a fost lider de piață, înregistrând 5.1 puncte de rating și 12,1% cota de piață, pe targetul Național, și 3.9 puncte de rating și 10,2% cota de piață, pe targetul All Urban.
Citește și: Kanal D, lider de audiență cu reality show-ul “Casa iubirii”, pe targetul Comercial
Citeste si: „Am trăit degeaba” Gina Matache, mesaj tranșant. Nu a mai putut suporta- wowbiz.ro
Grupajul informativ Kanal D de la ora 18:00 a fost urmărit de o medie de 889.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 18:15, peste un milion (1.023.000) de români erau cu ochii pe Știrile Kanal D.
Citește și: Duminică de la ora 14:30, la ”Asta-i România!”, Poștărița pe ATV
Grupajele informative ale Kanal D le prezintă telespectatorilor Kanal D informația relevantă și cele mai importante subiecte de pe agenda publică.
O echipă dedicată de reporteri acoperă cele mai de impact evenimente din diferite zone ale ţării, aducând celor din faţa micilor ecrane, cu profesionalism, ştirile care contează cu adevărat. Nu pierdeți Știrile Kanal D, de luni până vineri, de la 9:00, 12:00 și 19:00, și în fiecare sâmbătă și duminică, de la 12:00 și 18:00.