Știrile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audiență. Pe targetul Comercial, programul informativ Kanal D a atins o cotă de piață de aproape 30%

Kanal D a fost lider incontestabil de audienta cu Stirile pranzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte statii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, inregistrand aproape 30% cota de piata, pe targetul Comercial, de peste doua ori mai mult fata de urmatorul post TV clasat.

Author: Mircea Pop vineri 31 iulie 2020 , 12:19

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

In articol:

Ieri, in intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu 2,0% rating si 28,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% rating si 18,0% cota de piata, pe targetul National, si 2,2% rating si 16,1% cota de piata, pe targetul

All Urban.

Câți oameni s-au uitat la Știrile Kanal D

O medie de peste o jumatate de million (536.000) de telespectatori din intreaga tara urmareau ieri materialele prezentate in Stirile Kanal D.

Citeste si: Serialul “Dragoste şi secrete” cucereşte România!

Minutul de maxima audienta, atins la 12:20, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori. 

Citeste si: Kanal D, lider de audienta in Prime Time, la nivelul intregii tari si la orase, cu serialul “Dragoste si secrete”


Abonează-te pe

Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si