Stirile Kanal D, lider de piata la nivelul intregii tari si la orase

Stirile Kanal D, lider de piata la nivelul intregii tari si la orase

Editia de pranz a Stirilor Kanal D de ieri, 3 august, a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara si de la orase, plansand statia Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat in ceea ce priveste targetul National, cat si cel All Urban.

In ceea ce priveste targetul Comercial (21-54 National ABCD), Kanal D s-a pozitionat pe pozitia secunda, la mica distanta fata de primul post clasat.  

353.000 de telespectatori din intreaga tara

Conform datelor furnizate de Kantar Media, grupajul informativ prezentat de Ilinca Obadescu a fost urmarit de o medie de 353.000 de telespectatori din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii.

Citeste si: Obiceiuri proaste, dar care ne fac bine

Ieri, in intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a fost lider de piata, pe doua categorii de public, inregistrand 2,0% rating si 12,5% cota de piata, pe targetul National, 1,6% rating si 11,2% cota de piata, pe targetul All Urban, si  1.3% rating si 12,5% cota de piata, pe targetul Comercial.

Citeste si: Vor să ne scape de aglomerație cu 3 pasaje


Editor web

Laura are 23 de ani și este din Suceava. A terminat facultatea de jurnalism în 2022 si va urma un master.

Face parte din echipa stirilekanald.ro din martie 2022.

Este o fire ambițioasă, creative, pasionată de frumos, sensibilă, dar și puternică.

”Sunt recunoscătoare pentru tot ceea ce am zi de zi. Am ajuns aici datorită faptului ca îmi place să scriu”

Parteneri