Studiu: Gentile femeilor sunt mai pline de bacterii decat vasul unei toalete

Suna cel putin rautacios, insa cercetatorii au descoperit ca poseta unei femei poate contine mai multi microbi decat vasul unei toalete.

joi 16 iunie 2016 , 15:30

Motivul este faptul ca interiorul gentii nu este curatat atat de des pe cat ar trebui, iar lucrurile pe care femeile le depoziteaza in poseta pot aduna bacterii. Asa incat interiorul unei posete poate contine pana la 10.000 de bacterii, adica mult mai mult decat un vas de toaleta.

Si faptul ca femeile tin resturi de mancare ori de ambalaje, si faptul ca ating geanta cu mainile murdare, contribuie la inmultirea bacteriilor. Cele mai murdare lucruri din geanta unei femei sunt recipientele cremelor de maini.

Antonia, primele declarții despre nunta cu Alex Velea. Cum va arăta fericitul eveniment Antonia, primele declarții despre nunta cu Alex Velea. Cum va arăta fericitul eveniment
spotmedia.ro
ERATĂ: Grecia e posibil să fie, de săptămâna viitoare, în scenariul roșu. Copiii nu... ERATĂ: Grecia e posibil să fie, de săptămâna viitoare, în scenariul roșu. Copiii nu intră în carantină la întoarcerea în țară Interviu cu Alexandru Rafila
spotmedia.ro
Un nou studiu arată că vaccinul Johnson & Johnson are o eficiență mult mai mică... Un nou studiu arată că vaccinul Johnson & Johnson are o eficiență mult mai mică în fața COVID Delta. Ar putea fi nevoie de încă o doză Pfizer sau Moderna
O familie de români a plecat cu Tico la mare, în Grecia, fără roată de rezervă. Ce au... O familie de români a plecat cu Tico la mare, în Grecia, fără roată de rezervă. Ce au pățit pe drum cei patru pasageri și cum arăta portbagajul (FOTO)
Cristina Cioran trece prin momente grele. Actrița a născut prematur: „Rugaţi-vă” Cristina Cioran trece prin momente grele. Actrița a născut prematur: „Rugaţi-vă”
Anul în care o nouă boală va lovi planeta. Profeții Baba Vanga: Oamenii vor îmbătrâni... Anul în care o nouă boală va lovi planeta. Profeții Baba Vanga: Oamenii vor îmbătrâni în câteva secunde!