Așa-zișii "mileniali", adică persoanele născute între începutul anilor 80 și începutul anilor 2000, au o viziune distorsionată asupra realității, conform ultimelor studii. Conform sociologilor, tot mai mulți tineri aruncă bani mulți pe animale de companie și produse pentru ele, tratându-le ca și cum ar fi primul lor copil născut.
Persoanele tinere se poartă cu animalele de companie ca și cum ar fi primul lor născut
Studiile îngrijorătoare arată că tinerii aleg să fugă de responsabilitate, considerând că un câine sau o pisică nu presupune atâta bătaie de cap precum un "bebeluș plângăcios". Din 2007 și până în 2017, sumele cheltuite de stăpâni pentru hrana animalelor a crescut cu 36%!
Analiștii au mai dezvăluit că au fost introduse peste 4500 de sortimente de mâncare pentru animale, adică o creștere cu 45% față de anul 2016.
Iar asta se referă strict la mâncare, pentru că foarte mulți bani se duc și pe jucării, hăinuțe și alte nimicuri.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Toni Greblă, întrebat despre imaginile în care apare alături de omul lui Călin Georgescu: „Întrebați porcul”- antena3.ro
Citeste si: Regimul din Siria a căzut. Bazele militare ale Rusiei sunt în ”stare de alertă”. Rebelii au pus mâna pe putere- stirileprotv.ro
Așadar, nu e de mirare că sporul natural a luat-o pe o pantă descendentă.