Succesul lui Kim Kardashian: Pijamalele în care femeile sunt mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate

Kim Kardashian este deja recunoscută pe plan mondial și, ce moment mai bun ar putea fi dacă nu ar fi lansat și o colecție de haine? Este vorba despre SKIMS, care se vinde incredibil de repede.

Author: Laura Macovei miercuri 29 iunie 2022 , 20:00

Acestea sunt pijamalele create de Kim Kardashian, în care femeile sunt mai mult dezbrăcate decat îmbrăcate

Acestea sunt pijamalele create de Kim Kardashian, în care femeile sunt mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate

DISTRIBUIE
acest articol
DIMENSIUNE
TEXT ARTICOL
Aa - Aa+

In articol:

De-a lungul timpului, Kim Kardashian și-a format o imagine bine pusă la punct și a reușit să se pună în valoare. După ce a mizat pe cosmetice, Kim a ales să investească și într-un brand de lenjerie intimă.

Recent, a lansat o nouă colecție care s-a vândut în timp record. 

În ianuarie 2022, marca de lenjerie intimă a lui Kim Kardashian, SKIMS, era evaluată la 3,2 miliarde de dolari. De la debutul său în 2019, brandul și-a extins oferta inițială.

Citeste si: Plaje exotice...în România

Deși inițial vedeta vindea doar body-uri și pantaloni scurți, pijamale și pantaloni de trening, acum are o gamă largă de articole de bază, care include pulovere și halate de dormit.

Recent, ea a lansat un produs care a stârnit diferite reacții pe rețelele sociale: pijamale formate din pantaloni foarte scurți și un top care abia acoperă bustul. Cât valorează acestea?

Cât costă ultimul model de pijamale lansat de Kim Kardashian

Kim Kardashian a lansat o nouă colecție de lenjerie intimă. Produsele au prețuri cuprinse între 42 și 88 dolari.

Pantaloni din jerseu, care seamănă izbitor cu o pereche de lenjerie intimă costă 250 de lei.

Topul este foarte decupat și puțin mai ieftin, adică 195 de lei. 

Citeste si: Un bărbat trăiește o adevărată minune la trei ani după ce i-a fost răpit fiul. Își strânge din nou copilul la piept: “Am fugit împreună din România“

La scurt timp după ce a lansat noua colecție, produsele sunt sub stoc epuizat, semn că fanii au fost impresionați. 

În aprilie 2021, Kim a vândut 20% din brandul său de make-up KKW Beauty către Coty pentru suma de 200 milioane de dolari. Astfel, valoarea acestui brand a urcat până la 1 miliard de dolari, scrie Antena1.


Abonează-te pe

Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si